کد مطلب: 50129
 
به مناسبت اعیاد شعبانیه؛
جشن میلاد "۳خورشید فروزان ولادت" در زاهدان/ ششمین یادواره شهدای شعبانیه در مسجد جامع برگزار می شود
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی زاهدان گفت: دوازده عنوان برنامه به مناسبت اعیاد شعبانیه در سطح شهرستان زاهدان برگزار می شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۵
 
حجت الاسلام علی خیور در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: ماه شعبان یکی از ارزشمندترین ماههای سال است زیرا شخصیت های بزرگ و ارزشمند که از ستارگان آسمان ولایت و امامت به شمار می آیند در این ماه دیده به جهان گشودند.
وی گفت: در اوایل این ماه، ولادت امام حسین(ع)، امام زین العابدین(ع) و ابوالفضل العباس(ع) است که روی هم رفته بر فضیلت این ماه می افزاید.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی زاهدان در ادامه با اشاره به برگزاری جشن های مختص به این اعیاد افزود: دوازده عنوان برنامه به مناسبت اعیاد شعبانیه در سطح شهرستان زاهدان برگزار می شود که جشن ولادت امام حسین(ع) بصورت عمومی 21 اردیبهشت ماه در خیابان سیستان 8 راس ساعت 20 برگزار خواهد شد.
وی با اشاره بهششمین سالگرد عروج شهدای حادثه تروریستی سال ۱۳۸۹ مسجد جامع زاهدان گفت: بدین منظور یادواره شهدای شعبانیه با همکاری بنیاد شهید در 21 /2/95 بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور مسئولین و خانواده شهدا برگزار می‌شود که در این مراسم آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
 این مسئول در ادامه بیان داشت: به مناسبت روز جانباز و ولادت حضرت اباالفضل العباس(ع) نیز چهار جشن در مساجد شهر زاهدان برگزار می شود.
حجت الاسلام خیور با اشاره به اینکه جشن ولادت حضرت سید الساجدین(ع) در حسینیه سیستانی ها در 22 اردیبهشت ماه برگزار می شود، ادامه داد: جشن عمومی اعیاد شعبانیه نیز 23 اردیبهشت ماه در میدان امام حسین(ع) جنب گلزار شهدا برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی زاهدان در پایان برپایی 12 ایستگاه صلواتی، سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای نمايش طنز، اجرای برنامه نور افشانی، مسابقه واهداء جوايز را از جمله ويژه برنامه های برنامه مفرح اعیاد شعبانیه نام برد.

 انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark