کد مطلب: 29548
 
نرم افزار کاربردي؛
به آساني در امتحان نمره "بيست" بگيريد + دانلود نرم افزار
با کمک يک نرم افزار و زمانبندي براي مطالعه مي توانيد در امتحان نمره بيست بگيريد.براي دريافت اين نرم افزارها با اورژانس IT همراه باشيد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۱۶
 
به گزارش زاهدانه ، قصد داريم دو نرم افزار براي کمک به زمانبندي مطالعه دروس ويژه سيستم عامل هاي اندرويد و آي او اس به شما معرفي کنيم :
 
 
ويژه iOS
 
این نرم افزار برای تنظیم و برنامه ریزی درسی می باشد شما دانش آموزان گرامی می توانید با استفاده از این نرم افزار درس هایی که عقب بوده اید را جبران کنید و در امتحانات موفق شوید.
 
 
ویژگی هایی  این نرم افزار  :
 
تعریف نام درس و زمان مطالعه برای هر درس
 
تکالیف را به شما یاد آوری می کند
 
آگاه نگه داشتن شما از برنامه روزانه 
 
 
براي دانلود روي تصوير زير کليک کنيد

 

ويژه اندرويد 
 
 
Timetable ابزاری جالب و کاربردی برای مدیریت بر تاریخ امتحانات مدرسه و یا دانشگاه برای شماست که یکی از محبوب ترین برنامه های گوگل پلی محسوب می شود. با این اپلیکیشن تاریخ امتحانات را هرگز فراموش نخواهید کرد و این امکان را به شما می دهد که وقت خود را هدر ندهید و به صورت برنامه ریزی شده تکالیف خود را انجام داده و به درس هایتان برسید.
 
 
 همچنین هنگام درس خواندن شما اگر گوشیتان را فراموش کرده باشید برروی حالت بی صدا قرار دهید مشکلی نیست این نرم افزار این کار را به صورت اتوماتیک برای شما انجام خواهد داد. از ویژگی های Timetable می توان به جستجو در جدول زمانی و وظایف خود، دارا بودن یک ویجت ۴ × ۱ برای هر درس با تم های تیره و روشن و دادن هشدار برای درس ها اشاره کرد.
 
 
براي دانلود روي تصوير زير کليک کنيد

Share/Save/Bookmark