۱
کد مطلب: 32544
 
امشب
وزیر بهداشت به زاهدان سفر می کند
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امشب در قالب نخستین سفر رییس جمهوری به استان، وارد زاهدان می شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۸
وزیر بهداشت به زاهدان سفر می کند
 
به گزارش زاهدانه ، «منصور شکیبا» رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با اعلام این خبر گفت: در سفر وزیر و هیات همراه برنامه های مختلفی هماهنگ شده که بازدید از مراکز درمانی و بیمارستان ها و نیز پروژه های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از جمله آنها خواهد بود.

وی تصریح کرد: آنچه در این سفر بر روی آن تاکید خواهیم داشت تصویب مصوباتی با محوریت سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در چارچوب اقتصاد مقاومتی برای ارتقاء کیفیت بهداشت و درمان با جذب اعتبارات ویژه و نیز فراهم کردن امکاناتی جهت ماندگاری پزشکان متخصص و نیروهای رده های مختلف بهداشتی و درمانی در استان خواهد بود.

این دومین سفر« سید حسن هاشمی» وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به استان سیستان و بلوچستان از زمان انتخاب به عنوان وزیر است.


 

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark
 
 


 
عمر
به عنوان یک ذانشجوی عرصه بهداشت و درمان به آقای دکتر هاشمی خیرمقدم میگم... امیدوارم ایشان توجه ویژه ای رو به عرصه بهداشت و درمان استان چه با ارتقاء و گسترش دانشگاههای علوم پزشکی استان حداقل در سطح سایر استان ها و چه با چینش نیروی بومی در ستادهای مرکزی دانشگاهها و بیمارستانهای مرکز استان مبذول دارن. (1196)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۱-۲۶ ۱۸:۰۱:۴۴