کد مطلب: 62550
 
فرمانده سپاه سلمان:
استمرار حرکت انقلاب با روحیه جهادی ممکن است/ حرکت های جهادی در راستای جهاد تبیین است
فرمانده سپاه سلمان گفت: اهداف انقلاب اسلامی باید استمرار پیدا کند و این استمرار با روحیه جهادی ممکن است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۸
 
به گزارش زاهدنیوز، احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جشنواره ملی جهادگران استان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع نیروهای جهادی اظهار کرد: در طول تاریخ مردم شریف ایران اسلامی از گذشته تا کنون روحیه جهادی داشته اند.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: از ابتدای حرکت نهضت مقدس امام خمینی رحمت الله علیه روحیه جهادی در مردم شریف ایران نهادینه شد و با همین روحیه این انقلاب به پیروزی می رسد.

شفائی تاکید کرد: در اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی امام عزیز فرمان تشکیل جهاد سازندگی با همین نگاه را دادند تا ایران که به دست حکام قاجار و پهلوی صدمات جدی دیده بود بازسازی شود. امروز اگر در دورترین نقاط کشور و استان خدماتی را می بینید حاصل همین نگاه جهادی می باشد.

وی افزود: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با شیوه نرم و از طریق نفوذ تلاش کردند تا این روحیه جهادی را از مردم ایران بزدایند؛ این در حالی است که ما در ایران از گذشته بسیار نیاز به تکثیر روحیه جهادی داشته ایم.

فرمانده سپاه سلمان گفت: فرهنگ جهادی در تاریخ انقلاب منشأ خیرات و برکات بسیاری در کشور شده است؛ کارکرد فرهنگ جهادی تنها در زمینه محرومیت زدایی نبود بلکه در هر عرصه ای که مسئولین احساس کردند نیاز است تا کمکی بشود مردم با این روحیه به میدان آمدند.

شفائی تصریح کرد: امروز برطرف شدن مشکلات و مسائل کشور جز با روحیه جهادی ممکن نیست؛ تجربه نشان داده که در هر عرصه ای که این روحیه حاکم بوده ما موفق عمل کرده ایم.

وی افزود: امروز اگر در عرصه های دفاعی و امنیتی؛ علمی؛ خدمت رسانی و ...موفق عمل کردیم؛ اگر در مقطع بیماری منحوس کرونا موفق عمل شد و هر جا که توانستیم خوب بدرخشیم همین روحیه حاکم بر کارهای ما بوده است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: اهداف انقلاب اسلامی باید استمرار پیدا کند و این استمرار با روحیه جهادی ممکن است؛ امروز حرکت های جهادی و اقدامات شما در راستای خدمت رسانی به مردم در راستای فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری است.

وی افزود: مطمئن باشید با روحیه جهادی ما می توانیم مشکلات و مسائل مختلف کشور را برطرف نماییم.

وی گفت: امروز شاهد آن هستیم که مسئولان اجرایی کشور خود از جنس بچه های جهادی هستند و با تفکر انقلابی در کنار شما تلاش می کنند تا مشکلات را بر طرف نمایند.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: ورود در بحث فضای مجازی که به عنوان شمشیر دو لبه شناخته می شود بسیار مهم است که با همین روحیه جهادی می شود بر علیه دشمنان به کارگیری شود.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark