کد مطلب: 31419
 
نشست هم انديشي علماي تشيع و تسنن در زاهدان برگزار شد
نشست هم اندیشی علمای تشیع و تسنن با حضور 100 تن از علما در زاهدان برگزار شد .
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۴
به گزارش زاهدانه ، سخنرانان در این هم اندیشی از جریانهای تکفیری بعنوان عامل استکبار جهانی در تضعیف امت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی اسرائیل نام بردند .
در این همایش حجت الاسلام و المسلمین موسوی نماینده معاونت ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به توطئه های استکبار جهانی در ایجاد تفرقه میان فرق اسلامی گفت : امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر این توطئه های استکبار بعنوان یک الگوی موفق و وحدت آفرین نقش آفرینی می کند .
وی همچنین از جریانهای تکفیری بعنوان ابزاری در دست دشمنان اسلام نام برد که به جای مبارزه رژیم صهیونیستی علیه اسلام فعالیت می کنند .
فرمانیان از استادان دانشکده مذاهب اسلامی هم در سخنان خود رسالت روحانیان شیعه و سنی را در بصیرت افزایی مردم مسلمان در برابر جریانهای تکفیری مهم خواند و افزود : تمامی فرق اسلامی از امت اسلامی هستند و تفرقه افکنی به هر عنوان در راستای اهداف دشمنان اسلام است .
مولوی نظیر احمد سلامی یکی از نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز جریانهای تکفیری را برای ایجاد تفرقه خواند که خلاف سیره و سنت پیامبر گرامی اسلام در راستای اهداف دشمنان اسلام و رژیم صهیونیستی گام بر می دارند .
Share/Save/Bookmark