کد مطلب: 49519
 
در پی قصه پرتکرار حادثه در جاده زاهدان- بم؛
انحراف به چپ اتوبوس خانواده‌ ای را به کام مرگ کشاند/ 3 نفر جان باختند
فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از انحراف به چپ یک دستگاه اتوبوس در محور زاهدان به بم خبر داد وگفت: در پی این حادثه سه نفر از اعضای یک خانواده جان باختند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۰
 
به گزارش زاهدانه، نقاط حادثه خیز، سرعت زیاد، خواب آلودگی، نقص فنی در خودرو و سبقت های غیرمجاز از جمله عواملی هستند که همه دست به دست هم داده تا در جاده های دومین استان پهناور کشور هر روز خانواده ای در غم از دست دادن عزیزان خود به عزا بنشیند.
فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان با اشاره به وقوع حادثه ای مرگبار در محور زاهدان به بم اظهار داشت: مقارن ساعت 18:10 دقیقه شب گذشته در کیلومتر 50 جاده زاهدان به بم یک دستگاه اتوبوس ولوو با انحراف به چپ جان اعضاء خانواده‌ای سه نفره را گرفت.
سرهنگ ایوب شرافتی گفت: در این حادثه راننده اتوبوس به دلیل انحراف به چپ با یک دستگاه خودروی سمند برخورد کرد که در پی این برخورد اتوبوس بر روی خودروی سمند سوار شده و این خودرو را تا فاصله 60 متر همراه خود کشاند.
وی بیان داشت: در پی این برخورد و کشیده شدن خودروی سمند در زیر اتوبوس متاسفانه زن و شوهر 27 تا 30 ساله به همراه فرزند پنج ساله خانواده در دم جان باختند.
این مسئول ادامه داد: در این حادثه خوشبختانه هیچ یک از سرنشینان اتوبوس آسیب ندید که از این جهت باید شکر گذار باشیم زیرا اگر اتوبوس واژگون می شد این اتفاق می‌توانست جان افراد بسیاری را بگیرد.
فرمانده پلیس راه شمال استان در پایان افزد: با توجه به اینکه انحراف به چپ اتوبوس علت بروز این حادثه بوده دفترچه راننده آن باطل و با وی برخورد نیز صورت خواهد گرفت، همچنین سوابق و فعالیت‌های شرکتی که ین اتوبوس زیرمجموعه آن بوده نیز مورد بررسی خواهد گرفت و در صورتی که این شرکت تخلفی را صورت داده باشد به شدت با آن برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark