کد مطلب: 29061
 
همزمان با دهه فجر
ده‌ها پروژه کشاورزی در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود
در نخستین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر ‌‌سیستان و بلوچستان اعلام شد که ‌همزمان با دهه فجر ده‌ها پروژه کشاورزی در این استان ‌افتتاح می‌شود.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۷

به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، نخستین جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ‌سیستان و بلوچستان با حضور ‌اعضاء در محل سالن ‌جلسات سازمان ‌جهاد کشاورزی استان برگزار شد‌.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین مجدمحمدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلچستان از دست‏اندرکاران برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری خواست برنامه‌های عید انقلاب اسلامی را در مناطق روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان به بهترین نحو ممکن مدیریت کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی و مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان نیز ‌با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری و شرایط حساس جامعه امروزی خصوصاً نگاه دنیا به انقلاب اسلامی گفت: شایسته است اعضای کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر اقدامات و دستاوردهای نظام در اقصی نقاط استان را به نحو مطلوب منعکس کنند.

وی خواستار توجه بیشتر به مشارکت مردم مناطق روستایی و عشایری در برنامه‌های این کمیته، تجلیل از خانواده معظم شهداء و ایثارگران و برپایی جشنواره و جشن‌های باشکوه و همچنین مسابقات قرآنی در ایام ا... دهه فجر شد.

افتتاح ده‏ها پروژه، فعالسازی 19 کمیته روستایی و عشایری در شهرستان‌ها و برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن توسط سازمان جهادکشاورزی، برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی‌، برگزاری مسابقات ورزشی دو و پیاده روی عمومی‌، شترسواری، والیبال، فوتسال و فوتبال توسط اداره کل ورزش و جوانان، افتتاح 16 پروژه دانشگاه علوم پزشکی، افتتاح بیش از 100 طرح مخابراتی، اجرای 32 طرح هادی روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، برنامه‌های ویژه آموزش و پرورش عشایر استان شامل‌ مسابقات فرهنگی، ورزشی، نمایشگاه صنایع ‏دستی، مسابقات قرآنی و مسابقات مقاله‏ نویسی، ارائه خدمات دامپزشکی رایگان و اعزام اکیپ توسط این اداره کل به مناطق روستایی، برگزاری جشنواره عرضه بهداشتی آبزیان و صید نمایشی و دوره آموزشی تربیت مربی توسط اداره کل شیلات سیستان از جمله برنامه‌های ارائه شده ‌در جلسه بود.‌
انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark