کد مطلب: 42283
 
کمبود جشنواره مردمی عمار درانقلاب اسلامی
دبیر پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمارگفت: جشنواره فیلم عمار کمبودی بود در انقلاب اسلامی که به حمد خداوند این جشنواره پا برجای شد تا بتواند جای یک رسانه انقلاب اسلامی را پرکند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۵
کمبود جشنواره مردمی عمار درانقلاب اسلامی
 
به گزارش زاهدانه ، علی کیخا در افتتاحیه پنجمین جشنواره فیلم عمار درمسجد ابوذر غفاری اظهار داشت: اگر حوادث سال 88 را کنار هم بگذاریم مانند پازلی است که نشان از برنامه ریزی غرب دارد تا نظام اسلامی ما را از هم متلاشی کند.

وی افزود: درسال 88 اگرمردم در 9 دی حماسه را خلق نمی کردند قطعا انقلاب اسلامی زمین می خورد و ازانقلاب اسلامی دیگر چیزی باقی نمی ماند.

وی با اشاره به سخن اباعبدالله(ع) در روز عاشورا که اگر دین جدم با کشته شدن من باقی می ماند شمشیرها مرا دریابید اظهار داشت: استغاثه رهبری درسال 88 که فرمودند جان ناقابلی دارم می تواند ترجمه شده ی سخنان امام حسین (ع)باشد.

کیخا افزود: آن چیزی که در 9 دی و بعد از آن احساس شد که در نظام کمبود و باید اجرایی شود وجود یک رسانه انقلابی است که بتواند انقلاب اسلامی را به دنیا مخابره کند و به گوش همه برساند.

وی درادامه از شرح برگزاری جشنواره های عمار خبر داد وگفت: این جشنواره در طی دو مرحله برگزار می شود که مرحله نخست این جشنواره مردمی از یکم دی ماه به مدت یک هفته با اکران فیلم در بیش از ۱۰۰ مکان از جمله مساجد، هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها، ادارات و مجتمع‌های مسکونی در دستور کار قرار دارد و مرحله دوم اکران آن در بهمن ماه سال جاری و در دانشگاه‌ها و مدارس دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark