کد مطلب: 34020
 
تمام بدهی تیم والیبال شهرداری زاهدان پرداخت می‌شود
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری زاهدان گفت: با توجه به قول همکاری شهردار زاهدان و سایر مسئولان امیدواریم تا 31 خرداد بدهی‌های سال گذشته تیم پرداخت شود.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۴
تمام بدهی تیم والیبال شهرداری زاهدان پرداخت می‌شود
 
به گزارش زاهدانه به نقل از پایگاه خبری ورزش سیستان و بلوچستان، امید راستی با اشاره به آخرین اوضاع تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیارد بدهی داریم که این موضوع تا حدود زیادی از سرعت کار کاسته است.

وی ادامه داد: با توجه به قول همکاری شهردار زاهدان و سایر مسئولان امیدواریم تا 31 خرداد بدهی‌های سال گذشته تیم پرداخت شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری زاهدان تصریح کرد: طبق جلسه اخیر با استاندار در رابطه با بر طرف شدن مشکلات تیم مقرر شد تا یک چهارم هزینه‌های تیمداری توسط استانداری پرداخت شود البته باید در نظر داشته باشیم که بدون حمایت اسپانسرها، تیمداری حرفه‌ای در ورزش اصلی کشور امکان‌پذیر نیست.

وی از انتخاب سرمربی تیم در چند روز آینده خبر داد و افزود: با تشکیل کمیته فنی و نظر هیئت مدیره در خصوص انتخاب سرمربی تصمیم‌گیری خواهد شد.

راستی در خصوص گزینه‌های سرمربی‌گری تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت: قطعاً گزینه‌های لیگ برتری مدنظرمان است و به هیچ عنوان به شخص دیگری فکر نمی‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر طرح استعدادیابی و تیم پایه راه‌اندازی شود در آینده نه چندان دور زمینه حضور جوانان جویای نام استان در ورزش اول کشور عملی خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری زاهدان افزود: فصل گذشته مشکلات فراوانی در تیم وجود داشت که امیدواریم سال‌جاری شاهد آن نباشیم.

وی با اشاره به انتشار اخبار اخیر مبنی بر کمک یک میلیاردی رئیس جمهور به تیم شهرداری زاهدان عنوان کرد: برخی از افراد با شایعه پراکنی به دنبال وصول مطالبات‌شان هستند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark