کد مطلب: 35588
 
پایگاههای پذیرش حامیان نیکوکار طرح اکرام ایتام اعلام شد
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت:طرح اکرام ایتام همزمان با شهادت امام علی(ع) پدر يتيمان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و با همکاری صدا و سیما در سراسر کشور برگزار می شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۴
به گزارش زاهدانه ،عباس دارائی با بیان اینکه به منظور تكريم ايتام و حمايت مالي و معنوي از كودكان يتيم، همزمان با سالروز شهادت پدر يتيمان اميرمومنان حضرت علي (ع) پایگاههای پذیرش حامیان طرح اکرام ایتام در سراسر کشور فعال شده است،گفت:پایگاههای طرح اکرام ایتام علاوه بر دفاتر این نهاد و پایگاههای مساجد در سراسر کشور، در شهر تهران با همکاری صدا و سیما در پایگاههای اصلی این نهاد از جمله: حسینیه ارشاد،مسجد النبی(ص) و امامزاده صالح تجریش و...   از ساعت 9 صبح تا هنگام افطار و همچنین در محل برگزاری جشن رمضان تهران واقع در سوهانک از ساعت 18 تا 24 دائر خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: نیکوکاران و حامیان می توانند روز شنبه  بیست و یکم ماه مبارک رمضان با مراجعه به این پایگاهها ضمن ثبت نام از ایتام، حمایت مالی ومعنوی یک یا چند کودک یتیم را با پرداخت ماهیانه سی هزار تومان عهده دار شوند.
عباس دارائی یادآورشد:علاوه بر پایگاهها و دفاتر این نهاد، شماره حساب جاری0102560256002 و همچنین شماره حساب 1111 بانک ملی شعبه کمیته امداد کد526 به منظور کمک به نيازهاي ضروري کودکان يتيم اختصاص يافته است.

وی خاطر نشان کرد:هموطنان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) به نشانی www.emdad.ir مراجعه کنند.

عباس دارائی تصریح کرد:اکنون بیش از 260هزار یتیم خانواده کمیته امداد امام (ره) تحت حمایت بیش از 700 هزار حامی نیکوکار قرار دارند.

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark