کد مطلب: 45988
 
مدیرکمیته امداد میرجاوه خبر داد
اجرای 162 طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد میرجاوه
مدیرکمیته امداد میرجاوه گفت: این نهاد طی سال گذشته 162 طرح اشتغال‎زایی را در سطح شهرستان میرجاوه اجرایی کرده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۱
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان، منصور نورا در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی استان در شهرستان زاهدان اظهار داشت: شهرستان میرجاوه دارای پتانسیل‌ها و توانمندی‌های بسیار خوبی است که باید تلاش شود تا از این ظرفیت‌‌ها برای ایجاد فرصت‌های شغلی در منطقه استفاده کرد.

وی افزود: در حال حاضر از تمامی ظرفیت‏‌های این شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال استفاده شده و اشتغالزایی در رأس طرح‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد قرار دارد و اولین قدم در این رابطه ایجاد روحیه خوداتکایی و اعتماد به‌نفس و روحیه علاقه به کار است.

مدیرکمیته امداد میرجاوه بیان کرد: انجام کاریابی برای مددجویان، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، ارائه مشاوره شغلی جهت تعیین شغل مناسب و استعدادسنجی مددجویان با شرایط خانواده از فرآیندهای توانمندسازی شغلی مددجویان است.

نورا گفت: مسئولان و مدیران این نظام باید شاکر خداوند باشند که به معنای واقعی کلمه فرصت خدمت به مردم به ویژه محرومان و مستمندان را در این برهه از زمان و در نظام اسلامی نصیب آنها کرده است.

وی با اشاره به ضرورت تسهیل پرداخت وام‎های خوداشتغالی توسط بانک‎های عامل، گفت: یکی از مباحث مهم رونق و پایداری اقتصادی، ایجاد فرصت‌های شغلی است و باید در تمامی زمینه‎ها برای اشتغال قشر آسیب‌پذیر جامعه کار شود.

مدیر کمیته امداد میرجاوه با بیان اینکه تسهیل در امور ضمانت برای مددجویان و فرزندان آنان باید مد نظر قرار گیرد، اضافه کرد: طی سال گذشته 162 طرح اشتغالزا با اعتبار 21 میلیارد و 863 میلیون ریال در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، خدماتی و صنایع دستی پرداخت و به اجرا درآمده است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark