کد مطلب: 29342
 
مشکل روزهای سرد شهرستان زاهدان کمبود سیلندر گاز مایع می باشد
هر ساله در فصل زمستان و سرد شدن هوا مردم شهرستان زاهدان برای تهیه سیلندر گاز مایع با مشکلات فراوانی روبه رو می شوند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۷
مشکل گاز در زاهدان
 
مشکل گاز در زاهدان
به گزارش زاهدانه ، امسال با افتتاح بزرگ‌ترین ایستگاه ریلی تخلیه گاز مایع در شهرستان زاهدان که با حضور وزیر کار کشور صورت گرفت مردم زاهدان خوشحال شدند که دیگر مشکلی در تهیه گاز نخواهند داشت اما این کار هم نتوانست مشکل کمبود گاز استان سیستان و بلوچستان و شهرستان زاهدان را حل نماید و فقط جنبه تبلیغاتی داشت.

برای حل مشکل کمبود گاز و توزیع مناسب آن مسئولین می گویند خانواده اشتراک گاز بگیرند تا راحت بتوانند گاز را درب منزل خود تحویل بگیرند. آخر وقتی گاز در بازار سیاه به فروش می رسد دیگر برای درب منزل گازی نمی ماند.

در این شهر عده ای مخزن گاز در منزل دارند و برای گرمایش خانه از گاز استفاده می کنند و مسئولین می گویند این امر سبب کمبود گاز شده است و جالب این است که مخازن گاز این افراد با زدن یک تلفن و دادن پول بیشتر به دلالان گاز همیشه پر می شود اما مردم عادی برای تهیه یک سیلندر گاز 11 کیلویی باید در صفهای طولانی  در این سرمای خشک صبر کنند یا از بازار سیاه با قیمت بالا تهیه کنند.

نمی دانم چرا مسئولین نمی خواهند قبول کنند که در شهر زاهدان توزیع گاز نا عادلانه است و باید فکری برای حل این مشکل شود تا خانواده ها برای پخت و پز و آب گرم خانه خود که نیاز اصلی هر خانواده است اینقدر سختی را تحمل نکنند.

اگر کمبود گاز در شهرستان وجود دارد چرا در بازارهای سیاه زاهدان همیشه سیلندر گاز پر موجود است و برای آنها کمبود نیست.

امیدواریم مسئولین تدبیری برای حل مشکل کمبود گاز در استان بیندیشند ، واقعا حق این مردم این نیست که به این سختی زندگی کنند.
انتهای پیام/ ا.ت
Share/Save/Bookmark