کد مطلب: 39369
 
"اعجوبه شوت" در دنیای فوتبال جهان کیست؟
چه کسی جز "کارلوس" میتواند سنگین ترین شوت تاریخ فوتبال جهان که سرعت های بالای 155 کیلومتر را ثبت کرده یا گل وی به فرانسه در سال 1997 که با انحنای عجیب فیزیکدانان را هم شوکه کرده به ثمر برساند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۶
به گزارش زاهدانه ، روبرتو کارلوس داسیلوا روخا را همه فوتبالدوستان میشناسند چرا که بارها با شوت های سنگین از راه دور یا ضربه ازاد دروازه بانان حریف  به خصوص فابین بارتز را شوکه کرده است.


"روبرتو کارلوس داسیلوا روخا" یکی  از سریعترین شوت تاریخ فوتبال جهان را همچنین در دیدار لاتزیو با رئال مادرید در اوائل قرن بیست ویکم زد که به طور شانسی پروتزی دروازه بان حریف شوت نزدیک به 160 کیلومتری وی را مهار کرد همچنین پر سرعترین گل وی با عدد 157 کیلومتر ثبت شده است.

براساس این گزارش، روبرتو کارلوس متولد 10 اوریل 1973 با 41 سال سن  در یکی از محله های سائو پائول برزیل است و فوتبال خود را از سن 20 سالگی در پالمیراس اغاز کرد  و با وجود نقش تدافعی در 44 بازی 3 گل به ثمر رساند.وی در سال 1995 به اینترمیلان پیوست و در 30 بازی 5 گل به ثمر رساند .


با درخشش وی در جمع نراتزوریها مسئولان رئال مادرید اقدام به جذب وی کردند و از سال 1996 تا 2007 جایگاه وی در جمع کهکشانی ها ثابت شد و در 370 بازی 47 گل به یادگار گذاشت که همچنان برای کهکشانی ها خاطره انگیز است. پرتاب های اوت وی نیز در رئال مادرید عالی بود وحتی گل رائول به بایر لورکوزن در فینال گلاسکو حاصل اوت دستی این کچل تاریخ فوتبال جهان است .


خروج کارلوس کوتاه قامت از رئال در سال 2007 وپیوستن به فنرباغچه موج اندوه را برای هواداران این تیم بر جا گذاشت.سرمربی کنونی سیواس اشپور ترکیه در تیم انژی ماچاخکالا بازیکن –مربی بود وموفقیت های زیادی را برای این تیم روسی برجا گذاشت.روبرتو کارلوس در تیم ملی برزیل طی 125 بازی 11 گل زیببا را به ثمر رساند و در تمامی بازیهای کامپیوتری و پلی استیشن ها همچنان قدرتمندترین وسریعترین شوتزن نیز است.
 

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark