کد مطلب: 47504
 
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:
سیستان وبلوچستان آموزنده ترین استان کشور است/ ورود بیش از 600 هزار دانش آموز در مدارس استان
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در نخستین روز از ماه مهر بیش از 600 هزار دانش آموز استان در کلاس های درس حضور پیدا کردند که این میزان نشان از آموختن علم و یادگیری افراد دارد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳
 
به گزارش زاهدانه، صبح امروز در مراسم محوری بازگشایی مدارس که همزمان با هفته دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد، علیرضا نخعی اظهار داشت: در نخستین روز از ماه مهر بیش از 600 هزار دانش آموز در سیستان و بلوچستان در کلاس های درس حضور پیدا کردند که این میزان نشان از آموختن علم و یادگیری افراد دارد از اینرو در کل کشور حدود 17 درصد و در این استان نیز حدود23 درصد از جمعیت در حال فراگیری آموزش هستند.
وی افزود: سیستان وبلوچستان لقب آموزنده ترین و دانش آموز ترین استان کشور را به خود اختصاص داده است و این مهم به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
این مسئول با بیان اینکه سیستان وبلوچستان1800 مدرسه بیش از نُرم کشوری دایر کرده است که همه کودکان از سواد بهره‌مند شوند، گفت: اموز در استان 6هزار و 584 مدرسه داریم که این به معنای افزایش خدمات دولت در این خطه از کشور است تا هیچ دانش آموزی خارج از کلاس درس در استان نداشته باشیم.
نخعی بیان کرد: توفیق آموزش و پرورش مرهون تلاش معلمان است واین سازمان تلاش می کند تا با وجود همه مشکلاتی که دولت دارد قدم کوچکی برای بهبود وضعیت معلمان انجام دهد.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در پایان افزود: امسال در آغازین روز سال تحصیلی احکام رتبه بندی معلمان در مدارس توزیع می شود و این هدیه ناقابل دولت و آموزش و پرورش علی رغم مشکلات خود به معلمان است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark