کد مطلب: 38811
 
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان از توجه مسوولان نظام به اهل سنت تقدیر کرد
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان اهدا زمین وسیع و گسترده برای عیدگاه اهل سنت زاهدان را هدیه نظام جمهوری اسلامی دانست و از توجه و عنایت مسوولان نظام به اهل سنت تقدیر کرد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۸
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان از توجه مسوولان نظام به اهل سنت تقدیر کرد
 
به گزارش زاهدانه ، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: عیدی مسوولان به اهل سنت اهدا زمینی وسیع برای عیدگاه است که با راه اندازی آن در روز عید سعید قربان حتی تمام مردم شهر می توانند در آن نماز را اقامه کنند.

وی افزود: با اهدا این زمین که به فضل و احسان خداوند و حسن نیت مسوولان و دور اندیشی آنان انجام شد از این پس نه تنها مشکلی از نظر فضا وجود نخواهد داشت بلکه نسل های آینده نیز می توانند از آن کمال استفاده را ببرند.

وی تصرح کرد: جا دارد از مدیریت استان و شهر، مسوولان دست اندرکار و حتی مدیریت کشور و مسوولان نظام تقدیر و برای سلامتی آنان دعا کنیم.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با تبریک ماه ذی الحجه و ایام مناسک حج گفت: ده روز نخست ماه ذی الحجه از مهمترین ایام و لیالی سال است که خداوند به آن قسم یاد می کند.

وی افزود: عبادت در این ایام اجر و پاداش زیادی دارد و هر عملی در این ایام از جمله عیادت بیماران، دیدار اقوام و خویشاوندان و کمک به مساکین ثواب و اجر فراوانی دارد.

مولوی اسماعیل زهی تکبیرات تشریق، نماز عید و قربانی کردن را از مهمترین اعمال عید قربان بر شمرد.
Share/Save/Bookmark
مرجع : ایرنا