کد مطلب: 62030
 
رئیس اداره میراث فرهنگى، گردشگرى و صنایع دستى شهرستان زاهدان مطرح کرد:
آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی
رئیس اداره میراث فرهنگى صنایع دستى و گردشگرى زاهدان و دبیر ستاد اجرایى تسهیلات سفر این شهرستان از آمادگى تمامى دستگاه‌هاى خدمات‌رسان براى ارائه خدمات بهینه به مسافرین نوروزى خبر داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۲۸
 
محمدرضا واعظی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: با توجه به تقارن ماه مبارك رمضان با نوروز متفاوت‌ترى نسبت به سال‌هاى گذشته شاهد هستیم، از این رو در دستورالعمل خدمات سفر ١۴٠٢ تدابیر ویژه‌اى براى رفاه حال مسافران و روزه‌داران‌ اندیشیده شده و به كلیه ارگان‌هاى عضو ستاد دائمى تسهیلات سفر و مراكز ذیربط نیز ابلاغ شده است.

وی افزود: در تمام ایام نوروز امكان بازدید مسافران از فضاهاى تاریخى فرهنگى و جاذبه‌هاى گردشگرى مهیا است.

واعظی تصریح کرد: در اماكن تاریخى شاخص مانند؛ ساختمان دادگسترى قدیم، موزه پست و همچنین كلیه‌ ایستگاه‌هاى خدمات سفر مستقر در نقاط مختلف، راهنمایان گردشگرى آموزش دیده آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز به مسافرین نوروزى خواهند بود.

رئیس اداره میراث فرهنگى، گردشگرى و صنایع دستى زاهدان با اشاره به برنامه‌های نوروز این ارگان ادامه داد: برپایى سیاه چادر و ایجاد نمایشگاه‌هاى عرضه محصولات صنایع دستى و سوغات محلى در نقاط مختلف شهرستان از جمله؛ ورودى شهر‌ها و مقابل موزه بزرگ منطقه‌اى جنوب شرق كشور و خانه خلاق صنایع دستى است.

وی گفت: از دیگر اقدامات ویژه نوروز؛ تهیه بروشور و نصب بنر با محتواى معرفى آثار تاریخى، فرهنگى و جاذبه‌هاى گردشگرى به همراه لیست مراكز خدمات‌رسانى به مسافران و همچنین اطلاعات مورد نیاز و شماره تلفن‌هاى ضرورى است كه در‌ ایستگاه‌هاى تعیین شده در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark