کد مطلب: 53374
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان:
حمل سیلندرگاز بر دوش در شان مردم استان نیست/ تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات است
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: شایسته مردم سیستان و بلوچستان این نیست که یک سیلندر گاز مایع را بر دوش خود گرفته و به دنبال گاز باشند .
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۵
 
به گزارش زاهدانه، چندی پیش خبری مبنی بر "سریال تکراری کمبود کپسول گاز مایع در زاهدان" بر روی این پایگاه خبری منتشر شد که در پی آن معاون امور برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار زاهدان در گفت وگو با خبرنگار ما بیان کرد" هیچگونه کمبود و کسری گازی در این شهرستان وجود ندارد، طولانی بودن صف های گاز به این علت است که تعزیرات حکومتی با توزیع گاز میدانی موافق نیست و درصدد حذف آن است."
در ادامه این گزارش رئیس شعبه بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی مرکز استان با بیان اینکه تعزیرات حکومتی حامی حقوق مصرف کنندگان است، گفته بود: در صورتی که برخی از مسئولین بر توزیع گاز میدانی یا ایستگاهی نظر دارند باید نسبت به حذف هزینه حمل از قیمت تمام شده آن اقدام کنند.
در همین زمینه باتوجه به مشکلات پیش آمده در توزیع گاز مایع در شهر زاهدان و صف های طولانی و اینکه برخی مسئولین دلیل ایجاد صف های طولانی را تعزیرات حکومتی دانستند ، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تعزیرات حکومتی به عنوان آخرین حلقه و مرجع رسیدگی به تخلفات می باشد و وظیفه نظارت، بررسی و رفع مشکلات بر عهده سایر مسئولین خصوصاً فرمانداری، صنعت معدن و تجارت و شرکت پخش فرآورده های نفتی می باشد.
سید مرتضی مدنی فدکی بیان کرد: برخی از مسئولین با مقصر جلوه دادن دستگاه های دیگر از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند که این کار شایسته نیست چون مردم با قوانین مقررات و صلاحیت دستگاه ها آشنایی دارند.
وی افزود: اگر تعزیرات حکومتی در برخی موارد ورود می کند صرف احقاق حقوق مردم و جلوگیری از سوء استفاده ها و سودجویی ها بوده و نکته جالب اینجاست که ورود تعزیرات حکومتی به موضوع توزیع گاز مایع به درخواست فرمانداری بوده که در بند 8 مصوبه کمیته سوخت زاهدان نیز این موضوع درج شده است.


مدنی فدکی بیان کرد: تا زمانی که توزیع میدانی انجام شود علاوه بر پایین آمدن شان و شخصیت شهروندان دلالی ها و عرضه خارج از شبکه نیز گسترش خواهد یافت بر همین اساس شایسته مردم استان نیست که یک سیلندر گاز مایع را بر دوش خود گرفته و به دنبال گاز باشند .
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدلی و هم افزایی میان مسئولین را در سامان دادن به وضعیت استان مهم دانست و گفت : تا زمانی که دستگاه های اجرایی نتوانند به یک هدف و یک اعتقاد مشترک دست یابند اوضاع استان به همین شکل باقی خواهد ماند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark