کد مطلب: 31468
 
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان:
شهروندان می بایست اقدامات ایمنی را در ایام نوروز جدی بگیرند
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم در ایام نوروز شهروندان می بایست اقدامات ایمنی را جدی بگیرند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۴
محسن عطار
 
محسن عطار
به گزارش زاهدانه ، محسن عطار امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم در  ایام نوروز اظهار داشت: شهروندان می بایست اقدامات ایمنی را جدی بگیرند و حفاظ مناسب برای پنجره ها و نقاط قابل نفوذ نصب کرده و اقدام به تعویض قفل‌هایی معیوب و قفل هایی که کلید یدک آنها گم شده و یا در اختیار افراد دیگر قرار داشته نمایند.
عطار در مورد افرادی که به عنوان مأمور به درب منازل شهروندان مراجعه می کنند تاکید کرد: شهروندان حتما باید قبل از شناسایی کامل و رویت کارت و مدارک شناسایی از ورود این افراد جلوگیری کنند.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: از حمل و جابه‌جایی پول نقد به میزان زیاد خودداری و تا حد امکان از کارت های بانکی استفاده کنند و در صورتی که در ایام عید ناچار به حمل پول نقد در کیف و ساک دستی هستید، سعی کنید از اقوام و آشنایان خود به عنوان همراه و مراقب استفاده و از تردد در خیابان‌های خلوت جداً خودداری کنید.
وی ادامه داد: شهروندان در صورت رفتن به مسافرت، به منظور حفظ اموال و جلوگیری از سرقت در صورت امکان منازل خود را به آشنایان و همسایگان مورد اعتماد واگذار کنند.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به پیشگیری از سرقت وسائط نقلیه نسبت به تجهیز اتومبیل خود به وسایل ایمنی از جمله دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و ... هشدار داد و گفت: هنگام ترک اتومبیل از قفل بودن درب ها و بسته بودن شیشه ها اطمینان کافی را حاصل نماید.
عطار در پایان در خصوص توجه ویژه واحدهای صنفی در ایام پایانی سال یادآور شد: با رعایت کامل اوصول ایمنی از نگهداری پول زیاد در داخل مغازه خودداری کنند و افرادی را که به عنوان نگهبان انتخاب می‌کنند حتما فردی شناخته شده و قابل تایید باشد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark