کد مطلب: 46778
 
تخته گاز پیکان
رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان تهران گفت : برای احقاق حق این باشگاه تا دیوان عدالت اداری پیش خواهیم رفت.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰
 
به گزارش زاهدانه ، در نامه ای که به وزیر ورزش نوشته ایم خواستار مساعدت وی در تشکیل کمیته ای حقیقت یاب برای احقاق حق از دست رفته باشگاه هستیم و حتم داریم گودرزی با صداقت و درستکاری خود مسئله را پیگیری کرده و ما را به نتیجه خواهد رساند.

وی افزود : البته ممکن است کارشکنی برخی ها اقدامات وزیر را نیز خنثی کرده و باشگاه پیکان را از رسیدن به اهدافش محروم کند.

جمشیدی در ادامه بیان کرد : اگر تلاش های وزیر به ثمر نرسد مجبوریم از فدراسیون فوتبال به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کرده و از این نهاد خواستار رسیدن به حقمان شویم.

وی ادامه داد :به دلیل این که وکلای ما حقانیت پیکان را ثابت کرده اند مشغول دادخواهی هستیم و حتم داریم باشگاه پیکان در این پرونده مظلوم واقع شده است.

 رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان گفت :در صورتی که دیوان عدالت اداری و دادگاه حکمیت ورزش نتوانند برای احقاق حق پیکان کاری پیش ببرند در مرحله آخر مجبوریم به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم.

جمشیدی افزود : باشگاه به این نکته واقف است که لیگ برتر فوتبال پانزدهم را از دست داده و خواستار این هستیم مانند تیم فوتبال صنعت نفت که با حکم دیوان عدالت اداری در سال 1386 بدون حضور در رقابت های دسته اول با حکم دیوان عدالت اداری به لیگ برتر راه یافت ،چنین فرصتی راپیدا کنیم .

جمشیدی افزود : اگر این موضوع تا قبل از شروع لیگ دسته اول به سرانجام برسد اتفاق خوبی است اما در صورت تایید شدن شکایت پیکان پس از آغاز مسابقات، بی تدبیری مسئولان فدراسیون سبب اخلال در برگزاری لیگ و آسیب جدی به باقی تیم ها خواهد شد چرا که این همه عجله را نمیتوان درک کرد و بهتر است دوستان در سازمان لیگ فکورانه با موضوعی به این مهمی برخورد کنند.

جمشیدی در پایان گفت :البته اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم پیکان بدون توجه به اعتراض باشگاه با حرفه ای گری به تمرینات خود ادامه می دهند و در صورتی که دادخواهی باشگاه به سرانجامی نرسد قاطعانه در لیگ دسته اول شرکت کرده و به راحتی سهمیه لیگ برتر را کسب خواهند کرد .
Share/Save/Bookmark
مرجع : باشگاه خبر نگاران