کد مطلب: 50666
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:
افزایش 43 درصدی کشفیات در استان/ 3باب منزل به نفع دولت مصادره شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از مصادره 3 باب منزل به نفع دولت در استان خبر داد که درکار تولید و توزیع مواد مخدر از آنها استفاده شده است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۹
 
به گزارش زاهدانه، سردار رحیمی در نشست خبری که با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه کمیته مقابله با ورود و عرضه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سه ماهه امسال، 60 تن انواع مواد مخدر توسط دستگاه‌های مبارزه با مواد مخدر، کشف و ضبط شده است.
وی با اشاره به افزایش 43 درصدی کشفیات در استان گفت: 32 تن از این کشفیات مربوط به نیروی انتظامی، 17 تن مواد مخدر توسط مرزبانی، 6 تن توسط اداره اطلاعات و مابقی توسط سپاه استان کشف و ضبط شده است.
وی با بیان اینکه با خرده فروشان مواد مخدر برخورد جدی صورت می گیرد، افزود: بر اساس ماده 13 قانون مبارزه با مواد مخدر، تمامی اماکن، منازل و مکان‌هایی که در کار توزیع، تولید و عرضه مواد مخدر مشارکت می‌کنند، به نفع دولت مصادره شده و انشعاب آب و برق آنها قطع می‌شود.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان بیان کرد: تاکنون سه باب منزل در سیستان و بلوچستان که به کار تولید و توزیع مواد مخدر از آنها استفاده می‌شده است، به نفع دولت مصادره شده است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark