کد مطلب: 36257
 
مشکلات مالی میزبانی رقابتهای بین المللی ووشوی غرب آسیا حل می شود
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت : با همکاری وزارت ورزش و جوانان و دیگر مسئولین مشکلات مالی جهت میزبانی رقابتهای بین المللی ووشوی غرب آسیا در زاهدان حل می شود.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۹
 
دکتر شهریاری
حسینعلی شهریاری در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ووشوی استان در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : با تلاش مسئولین و رئیس هیات ووشو استان و پیگیریهای مکرر مجوز میزبانی رقابتهای بین المللی ووشوی غرب آسیا در زاهدان گرفته شد.

وی گفت : در بهمن ماه سال جاری زاهدان میزبان 13 کشور در رقابتهای بین المللی غرب آسیا در رشته ووشو خواهد بود .

شهریاری افزود : جهت برگزاری این رقابتها دیداری با وزیر ورزش و جوانان کشور داشته ایم که طی نامه ای به رئیس هیات ووشو کشور دستور به برگزاری این مسابقات به نحو شایسته ای در استان سیستان و بلوچستان را داد و همچنین در جلسه ای استاندار سیستان و بلوچستان قول تامین منابع مالی مورد نیاز برگزاری این رقابتها را داد.

وی افزود : مردم سیستان و بلوچستان مردمی خون گرم و مهمان نواز هستند و با پذیرایی شایسته و در شان کشورهای خارجی شرکت کننده فرهنگ غنی استان را به آنها معرفی می کنند و هرچه این رقابتها با شکوه تر انجام شود نام کشور جمهوری اسلامی ایران بیشتر می درخشد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت : ورزش بهترین عامل وحدت در بین مردم استان و حتی دیگر کشورها است و با توجه به هم مرزی استان سیستان و بلوچستان با کشورهای افغانستان و  پاکستان جوانان ما بیشتر از استان های دیگر در معرض خطر مواد مخدر قرار دارند و برای اینکه جامعه ای سالم داشته باشیم باید به ورزش بیشتر اهمیت دهیم.

وی با آرزوی موفقیت برای تیم ووشوی استان در این رقابتها افزود : امیدواریم جوانان استان در این رقابتها خوب بدرخشند و با قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی افتخاری دیگر برای استان بیافرینند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark