کد مطلب: 36860
 
آخرین وضعیت پرونده مرگ مشکوک یک پیرمرد در خانه سالمندان
دادستان عمومی و انقلاب گرگان با اشاره به آخرین وضعیت پرونده مرگ پیرمرد توسط پرستاران خانه سالمندان گفت: جسد پیرمرد مذکور برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده بود، که در حال حاضر نمونه‌گیری‌های مورد نظر از وی صورت گرفته و نظر پزشکی قانونی ارسال شده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۷
آخرین وضعیت پرونده مرگ مشکوک یک پیرمرد در خانه سالمندان
 
به گزارش زاهدانه ، "عباس پوریانی" در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده مرگ پیرمرد به دست پرستاران خانه سالمندان گفت: جسد پیرمرد مذکور برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده بود و این در حالی است نمونه‌گیری‌های مورد نظر از وی صورت گرفته و نظر پزشکی قانونی ارسال شده است اما برای بررسی‌های بیشتر در حال حاضر از بیان جزئیات معذوریم.

وی تصریح کرد:دلایل و قرائنی وجود دارد مبنی بر اینکه مرگ پیرمرد به علت صدمات وارده بوده، اما تحقیقات از این پرونده ادامه دارد.

گفتنی است؛ تیر ماه سال جاری ماموران نیروی انتظامی استان گرگان در جریان مرگ مشکوک یک پیرمرد در خانه سالمندان قرار گرفتند که با حضور ماموران در محل حادثه و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد پیرمرد بر اثر جراحت‌های وارده فوت کرده است.  
   
در ادامه تحقیقات، کارآگاهان در جریان بازجویی از کارکنان آسایشگاه سالمندان و بازبینی فیلم‌های ضبط‌ شده توسط دوربین‌های مداربسته آسایشگاه متوجه شدند زمانی که پیرمرد در نیمه‌های شب احساس ناآرامی می‌کند و از پرستاران آسایشگاه کمک می‌خواهد، دو نفر از پرستاران بالای سر او حاضر می‌شوند و برای ساکت کردن پیرمرد، وی را کتک می‌زنند.

لازم به ذکر است؛ در پرونده مذکور دادستان عمومی و انقلاب گرگان به عنوان مدعی‌العموم وارد شده تا وضعیت پرونده و دلیل مرگ وی به روشنی محرز شود.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark