کد مطلب: 27970
 
به مناسبت هفته کتاب صورت گرفت
آغاز به ‌کار «رستوران کتاب» در مرکز مجتمع زاهدان/تقدیر از 160 کتابخوان برتر
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: رستوران کتاب در مرکز مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۸

به گزارش زاهدانه ، فرخ سالاری ظهر امروز ( 30 آبان ) در همایش توسعه کتابخوانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این همایش به منظور تقدیر از 160 کتابخوان برتر کودک و نوجوان برگزار شده است.

وی با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان بیان کرد: برای نخستین بار امسال انتخابات بهترین کتاب برای کودکان و نوجوانان عضو کانون در سیستان وبلوچستان برگزار شد و «هندوانه به شرط عشق» در گروه سنی نوجوانان و «یخی که عاشق خورشید شد» در گروه سنی کودکان به عنوان کتاب‎های برتر انتخاب شدند.

برگزاری نشست با فرهاد حسن‌زاده، نویسنده‌ کتاب "هندوانه به شرط عشق" و اجرای مسابقه‌های مرتبط با کتاب و کتاب‌خوانی از دیگر برنامه‌های این‌همایش دو روزه است.

گفتنی‌است: این‌همایش به مدت دو روز با حضور 160 عضو کتاب‌خوان مراکز استان روز‌های پنج‌شنبه و جمعه در کانون زاهدان در حال برگزاری‌است و در پایان از این‌اعضا با دادن آیینه سپاس تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark