کد مطلب: 30958
 
فرماندار زاهدان:
بی‌سوادی در زاهدان سال آینده محو می‌شود
فرماندار زاهدان گفت: بی‌سوادی در زاهدان سال آینده محو می‌شود.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۴۰
فرماندار زاهدان
 
فرماندار زاهدان
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی فرمانداری زاهدان عباسعلی ارجمندی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زاهدان ‌‌که با حضور اعضا و مسئولان مربوطه در محل فرمانداری این شهر برگزار شد گفت: با توجه به موقعیت و ظرفیت‌های این شهرستان در زمینه آموزش و پرورش، مسئولان باید نگاه ویژه به موضوع آموزش در این حوزه داشته باشند.

وی‌ افزود: با توجه به کمبود اعتبار در این زمینه تمام مسئولان و مدیران باید نهایت استفاده و بهره‌برداری از امکانات موجود در این حوزه را داشته باشند و از صرف هزینه‌های اضافی پرهیز کنند.

وی در ادامه گفت: اداره آموزش و پرورش شهرستان زاهدان موظف است در طی زمان باقی مانده از سال جاری تعداد دانش‌آموزان نیازمند و زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی و اداره بهزیستی را مشخص و به فرمانداری این شهر تحویل دهد.

فرماندار زاهدان در خصوص تعداد با سواد‌شدگان این شهرستان در سال جاری افزود: در طی امسال از تعداد بیش از 24 هزار ‌بی‌سواد در سطح شهر زاهدان با کمک اداره آموزش و پرورش و مردم، بیش از 20 هزار نفر از این تعداد با سواد شده‌اند و مابقی در ادامه این روند در سال آینده با سواد خواهند شد و مشکل بی‌سوادی در این شهرستان برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark