کد مطلب: 29852
 
پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل فولاد شکست خورد
تیم فوتبال پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل فولاد شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۳۶

به گزارش زاهدانه ، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 و 45 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز در حضور حدود 40 هزار تماشاگر به مصاف تیم فولاد خوزستان رفت که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. در دو وقت 15 دقیقه‌ای هم گلی رد و بدل نشد تا این بازی ماراتن گونه به ضربات پنالتی کشیده شود و در مجموع نماینده فولاد با نتیجه 4 ب یک به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.

محمد عباس‌زاده در دقیقه 5 برای پرسپولیس با ضربه سر گلزنی کرد.

در دقیقه 56 بختیار رحمانی با یک شوت محکم از داخل محوطه جریمه گل فولاد را به ثمر رساند.

در وقت اضافه اول ضربه کاشته غلامرضا رضایی به تیرک دروازه پرسپولیس اصابت کرد.

محمد رضا خلتبری هم در دقیقه 102 ضربه کاشته‌ای زد که با اختلاف اندکی از کنار دروازه فولاد توپ به اوت رفت.

در دقیقه 119 شوت سیدصالحی از داخل محوطه جریمه را سوشا مکانی مهار کرد.

ضربات پنالتی فولاد ؛ مهدی بدرلو، چاوز، پادوانی 

پنالتی‌ها پرسپولیس: قاسم دهنوی ( ضربه او را سوشا مکانی مهار کرد.)، حسین ماهینی( ضربه او را هم سوشا مکانی مهار کرد.)، محمدرضا خلتبری ( ضربه او به بیرون رفت.)

تورج حق‌وردی داور مسابقه به ایوب کلانتری، غلامرضا رضایی و مهدی بدرلو، عبدالله کرمی از فولاد و علیرضا نورمحمدی، محمد نوری، قاسم دهنوی، محسن مسلمان و سیدجلال حسینی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

حق وردی به 5 بازیکن پرسپولیس کارت زرد نشان داد که این مسئله باعث اعتراض دایی هم شد.

فولاد خوزستان در مرحله نیمه نهایی که روز 15 بهمن برگزار ‌می‌شود به مصاف تیم تراکتورسازی خواهد رفت.

پرسپولیس فصل گذشته در فینال جام حذفی مقابل سپاهان در ضربات پنالتی شکست خورد و از رسیدن به قهرمانی بازمانده بود و این مرتبه هم سرنوشت پرسپولیس در جام حذفی به ضربات پنالتی کشیده شد که بازهم در ضربات پنالتی حذف شد.

از نکات جالب توجه در این مسابقه این بود که تورج حق‌وردی قبل از به پایان رسیدن وقت قانونی 120 دقیقه‌ای و 15 ثانیه قبل از اتمام وقت سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

*ترکیب فولاد خوزستان:

سوشا مکانی، عبدالله کرمی، ایوب والی، مهرداد جماعتی، امید خالدی، مهدی بدرلو، بختیار رحمانی( از دقیقه 84 سروش رفیعی)، ایوب کلانتری( از دقیقه 116 پادوانی)، غلامرضا رضایی، اسماعیل شریفات( از دقیقه 114 لئندرو چاووز) و آرش افشین

سرمربی: حسین فرکی

*ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، نورمحمدی، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، امید  عالیشاه( از دقیقه 45+3 مهرداد پولادی( از دقیقه 47 سیدمهدی سیدصالحی)، محمد نوری، محسن مسلمان، پیام صادقیان، محمد عباس‌زاده( از دقیقه 82 محمدرضا خلعتبری) و قاسم دهنوی

سرمربی: علی دایی

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark