کد مطلب: 29898
 
سال هاست آماده ایم
یادداشتی از غلام کریمی کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به اظهارات اخیر جان کری وزیر امور خارجه آمریکا
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۴۲
غلام کریمی
 
غلام کریمی
به گزارش زاهدانه ، آنچه این روزها شاهد آن هستیم اظهارات نسنجیده ونابخردانه مقامات آمریکایی بویژه جان کری وزیرخارجه آمریکا است، که درمصاحبه باشبکه العربیه مدعی شده که اگر ایران به تعهدات هسته ای خود پایبند نباشد وآن رانقض کند گزینه نظامی فوراً بازخواهد گشت. درجواب این کُرکُری خواندن مقامات کاخ سفید باید گفت که این حرف ها دیگرنخ نما شده وکارایی خود راازدست داده است زیرا آزموده را آزمودن خطاست و خودتان درطول ۸ سال دفاع مقدس ایستادگی ومقاومت رزمندگان وجوانان غیور این مرزوبوم را در برابر تمامی استکباردیده اید. واین ملت سال هاست که آماده است تا درصورت هرگونه خطایی از سوی دشمنان درشعاع بالاتری پاسخ قاطع وپشیمان کننده ای را به آنان بدهد.

آمریکایی ها باید این رابه یاد بیاورند که آیا شما همان هایی نیستید که باپشتیبانی تمام قدرت ها و زورگویان جهانی درحمله هایی که به افغانستان و عراق ودیگرکشورها داشتید؛ چه دستاورد وپیروزیی راتوانستید کسب کنید؟ آیا شما درباتلاقی که در این کشورها برای خودساختید گیرنکردید وبا خواری و ذلت مجبوربه ترک آن کشورهانشدید؟ آیا درجنگ های۳۳روزه بارزمندگان حزب الله و۲۲روزه و۸ روزه بارزمندگان فلسطینی هیمنه شما و ولیده نامشروعتان به خاک مالیده شد؟

حال باید دولتمردان آمریکایی به ذهن بسپارند که با کشوری بنام ایران طرفید که مهددلیران وشیرمردانی است که سال هاست آماده اند واین آمادگی درآن ها تاآنجایی است که فقط منتظراشاره مولا و مقتدای خویش رهبرفرزانه انقلابند که امر بفرمایند وآن موقع ازایشان به یک اشاره و از جوانان ورزمندگان این مرزوبوم به سردویدن و شما را به خاک مذلت نشاندن.

دشمنان ایران اسلامی بدانند که نیروهای مسلح کشوربیش ازهرزمان دیگری در اوج آمادگی به سرمیبرندودرصورت حماقت آنان پاسخ قاطع وپشیمان کننده ای به متجاوزین خواهند داد.

غلام کریمی کارشناس مسائل سیاسی

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark