کد مطلب: 36467
 
پادشاه شن، علمای اسلام را به مقابله با چه کسی فرا می‌خواند؟
پادشاه شن، از علمای اسلام خواسته است تا در مقابل کسانی که تلاش می کنند اسلام را ربوده و آن را با عنوان دین خشونت و افراطی‌گری به جهان معرفی کنند، مقابله نمایند!!! در اینجا، چند سوال قابل طرح است که دعوت کنده و دعوت را به چالش می کشاند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۵
پادشاه شن، علمای اسلام را به مقابله با چه کسی فرا می‌خواند؟
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روزنامه "الثوره"؛ پادشاه شن، ملک عبدالله، از علمای اسلام خواسته است تا در مقابل کسانی که تلاش می کنند اسلام را ربوده و آن را با عنوان دین خشونت و افراطی گری به جهان معرفی کنند، مقابله نمایند!!!

چند سوال قابل طرح است که دعوت کننده و دعوت را به چالش می کشاند:
اول: علما اسلام که این پادشاه خوش زبان از آنها دعوت می کند، چه کسانی هستند؟ آیا آنها همان کسانی نیستند که وی برای هرکدامشان، از حساب نفتی خویش، شبکه ی ماهواره ای بیست و چهار ساعته تاسیس کرده تا افکار مسموم، افراطی گری و تعصب آمیز خود را اشاعه دهند؟

دوم: چه کسانی اسلام را ربوده اند؟ آیا آنها همان مفتی ها و متشرعان گروه های باصطلاح اسلامی و افراطی "القاعده"، " النصره"، "داعش" و " جبهه ی الاسلامیه" که بیشتر اعضای آن، سعودی تبار و یا تعلیم دیده و حمایت شده از جانب سعودی ها هستند، نیستند؟

سوم: چه کسانی اسلام را با عنوان دین خشونت و افراطی گری معرفی می کنند؟ آیا اولین و آخرین آنها، داعشی نیست که مفتی آن، رفتارهای این گروه تروریستی را با مطابق دانستن آن با آموزه های محمد بن عبدالوهاب، توجیه می کند؟ آیا داعش، دست پرورده ی سعودی ها نیست؟

حجم دروغ و دورویی در این داستان، بر آن می دارد که سوال چهارم و آخر را، آهسته و در گوشی مطرح کنیم: آیا کسی که از علما، اسلام ربایی و افراط گرایی سخن می گوید، پادشاه سوئد و نروژ است و یا نه، پادشاه...؟؟
 

انتهای پیام/


Share/Save/Bookmark