کد مطلب: 34577
 
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان:
نظم، آرامش و وحدت عراق نباید بوسیله بیگانگان بر هم زده شود
مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با ابراز نگرانی از وقایع عراق گفت: نباید به بیگانگان اجازه داده شود که نظم، آرامش و وحدت مردم عراق را بر هم زنند.
تاریخ انتشار : جمعه ۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۹
نظم، آرامش و وحدت عراق نباید بوسیله بیگانگان بر هم زده شود
 
به گزارش زاهدانه ، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: دشمنان اسلام نقشه می کشند و توطئه می کنند که مسلمانان را به جان هم اندازند تا امنیت رژیم صهیونیستی و صهیونیستها تامین شود.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام در کشورهای اطراف رژیم اشغالگر قدس از جمله سوریه، عراق و مصر برای مسلمانان مشکلات زیادی بوجود آورده اند تا رژیم صهیونیستی در امان باشد.

وی بیان کرد: مسلمانان باید بیدار شوند و وحدت و اخوت خود را حفظ کنند و بزرگان جهان اسلام نیز بکوشند تا مسلمانان با گفتمان و مذاکره مشکلات خودشان را حل کنند و به گروههای تندرو و افراطی اجازه قدرت نمایی ندهند.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان تصریح کرد: عراق به هیچ عنوان نباید تجزیه شود و یکپارچگی آن حفظ و نظم و آرامش در آن برقرار شود.

مولوی اسماعیل زهی در بخش دیگری از خطبه های نماز با تاکید بر همکاری مردم با دستگاههای دست اندرکار برای برقراری امنیت پایدار در استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم مرزدار و غیور این استان باید مراقب باشند که دشمنان در صفوف متحد آنان رخنه نکنند و مشکلاتی را بوجود نیاورند.

وی اضافه کرد: بهترین امنیت همان است که خود مردم در آن مشارکت داشته باشند و باید جامعه به جایی برسد که مجرمان و گناهکاران توبه کنند و به راه راست هدایت شده و به سوی خدا و دامان جامعه اسلامی بازگردند.

وی با تبریک هفته قوه قضاییه از حضور دادستان زاهدان و هیات همراه در مراسم نماز جمعه اهل سنت تقدیر کرد.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان ماه عبادت و بندگی است و خداوند در این ماه درهای رحمت و بهشت را برای مومنان گشوده است و باید از این فرصت به بهترین نحو برای رهایی از گناهان استفاده کرد.
ایرنا


انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark