کد مطلب: 28475
 
اسکنری هوشمند برای آندرويد +دانلود
شايد تصور اين که دوربين تلفن همراه بتواند مانند يک اسکنر حرفه اي، تصاوير با کيفيتي از مدارک تهيه کند کمي سخت باشد اما اين کار دشوار ازعهده CamScanner برمي آيد.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۰۸
 
اسکتر
به گزارش زاهدانه ، نرم افزار کاربردي و قدرتمند CamScanner يکي از محبوب ترين ابزارهاي آندرويدي موجود در بازار گوگل است. شايد تصور اين که دوربين تلفن همراه بتواند مانند يک اسکنر حرفه اي، تصاوير با کيفيتي از مدارک تهيه کند کمي سخت باشد اما اين کار دشوار ازعهده CamScanner برمي آيد.

هوشمندي اين برنامه زماني براي شما روشن مي شود که مشاهده کنيد با چه دقتي، اسناد اسکن شده شما را به فرم استاندارد تبديل مي کند؛ فرقي نمي کند از چه زاويه اي از اسناد عکس بگيريد (بهتر است ثبت تصوير کاملا از روبه رو باشد) چراکه الگوريتم پردازش تصوير برنامه به شيوه اي هوشمندانه، اقدام به تصحيح زواياي عکس مي کند.

برخي از ويژگي هاي اين نرم افزار که به صورت رايگان به کاربران عرضه شده، به اين شرح است: قابليت ذخيره سازي اسناد در اينترنت و دسترسي به آن از هرنقطه دنيا، امکان جست وجوي سريع در اسناد، قابليت افزودن يادداشت و نکات به اسناد ذخيره شده، مرتب سازي اسناد براساس زمان، تاريخ، برچسب و ...، امکان تهيه نسخه پشتيبان در هر زمان و مکان، تهيه نسخه PDF از تمام اسناد تهيه شده، حفظ حريم خصوصي و امنيت اسناد با استفاده از رمز عبور.

دانلــــــــــــــــــــــــــــــــــــود
Share/Save/Bookmark