کد مطلب: 28726
 
بهترین نرم افزارهای کاربردی +دانلود
برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۳۳
 
دانلود نرم افزار
به گزارش زاهدانه ، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

ابزارهای ذهنی - آندروید


نرم افزار پیشرفته از ابزار های مدیریتی، کسب و کار و مهارت های بهره وری شخصی حسابرسی و محاسبه که بصورت کاملا حرفه ای و کاربردی برای اندروید میباشد در قالب یک نرم افزار برای شما ارائه داده ایم. این نرم افزار به شما کمک میکند تا از مهارت های خود در اوقات فراغت استفاده و از آن بهر ببرید. که این مهارت ها شامل موارد رهبری، مدیریت تیم، استراتژی، حل مسئله، تصمیم گیری، مدیریت پروژه، مدیریت زمان و بهره وری شخصی، مدیریت استرس، ارتباطات، خلاقیت و توسعه حرفه ای میباشد

دانلود

قطب نمای رایگان - سیمبین


این برنامه کمک خواهد کرد تا جهات ( شمال ,جنوب ,شرق ,غرب ) را به راحتی بدست بیاورید تا در صورت لزوم، برای پیدا کردن مسیر به شما کمک کند.این قطب نما نشان می دهد جهت آبی از شمال، و قرمز - به سمت جنوب است. علاوه بر این، موقعیتی که در آن هستید و جهت قطب نما را در جعبه متن بالای قطب نما نمایش داده می دهد.سارندگان این نرم افزار هشدار دادن که امکان نمایش دقیق در محیط بسته (داخل ساختمان ) وجود ندارد و در فضای باز مقیاس دقیق تری را نمایش می گذارد.

دانلود

نقشه آنلاین - ویندوزفون 8


از آنجایی که نقشه یکی از مهم ترین مواردی است که باید همیشه روی گوشی تلفن همراه وجود داشته باشد امروز برای شما کاربرانی که از ویندوزفون استفاده می کنید یک نرم افزار نقشه آنلاین قرارداده ایم و امیدواریم از آن استفاده لازم را ببرید.

دانلود

ویرایشگر تصاویر - آیفون


iColorama S یک ویرایشگر قدرتمند تصاویر می باشد و جزو پرکاربردترین برنامه های گوشی های آیفون به شمار می رود که با استفاده از این برنامه شما میتوانید افکت و نورپردازی و هرچه برای ویرایش چهره و تصاویر به کار می رود را اعمال نمایید.

دانلود
Share/Save/Bookmark