کد مطلب: 41886
 
چیچاریتو: رئال دلیل پیشرفت من نیست!
بازیکن قرضی باشگاه رئال مادرید مدعی شد که پیشرفت فوتبالی‌اش به خاطر ماندگاری در باشگاه اسپانیایی نیست.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۲
چیچاریتو: رئال دلیل پیشرفت من نیست!
 
به گزارش زاهدانه ، خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو در فصل نقل و انتقالات تابستانی این فصل به صورت قرضی از باشگاه منچستر یونایتد به باشگاه رئال مادرید پیوست.

بازیکن مکزیکی و قرضی باشگاه رئال مادرید در هنگامی به باشگاه اسپانیایی پیوست توانست دردیدارهای نخست این تیم به خوبی ظاهر شود و 7 حضور نخستش با پیراهن کهکشانی‌ها موفق شد 7 بار برای تیم اسپانیایی گل به ثمر رساند، اما در بازی‌های بعدی‌اش روند نزولی در پیش گرفت به طوریکه در 6 بازی پایانی در به ثمر رساندن گل با ناکامی مطلق مواجه شد.

در بازی تیم رئال برابر باشگاه لوداگرتس نیز سر ناکامی هایش ادامه داشت در زدن گل در شرایطی که شانس بسیار زیادی داشت ناکام ماند.

کارلو آنجلوتی سرمربی باشگاه رئال مادرید در این خصوص گفت: چیچاریتو گلی به ثمر نرسانده است که اما به خوبی برای تیم ما بازی می‌کند و زحمت زیایدی هم متحمل می‌‌شود.

ضمن اینکه خود چیچاریتو نیز مدعی شده است به بازی خوبش ادامه می‌دهد و خاطر نشان کرد: قصدش تبدیل قرارداد قرضی‌اش به قرارداد دائمی نیست.

گفتنی است، تمام شایعات در مورد چیچاریتو هم اکنون به پایان رسیده است چرا که باشگاه اسپانیایی قصد دارد با وی قرار داد طولانی مدت به امضاء رساند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark