کد مطلب: 31535
 
مدیر کل استاندارد سیستان و بلوچستان خبر داد
اجرای طرح ‌کنترل جایگاه‌های عرضه سوخت در سیستان و بلوچستان
مدیر کل استاندارد سیستان و بلوچستان گفت: طرح نظارت، کنترل و آزمون دوره‌ای نازل‌های عرضه سوخت مایع ‌در سطح استان برای جلوگیری از کم‌فروشی ‌اجرا شد‌.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۵
اجرای طرح ‌کنترل جایگاه‌های عرضه سوخت در سیستان و بلوچستان
 
به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستا‌ن، اسماعیل عاقلی اظهار داشت: در راستای اهداف سازمان ملی استاندارد ایران و صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از کم‌فروشی ‌با هماهنگی مدیرکل ‌‌بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، طرح نظارت، کنترل و آزمون دوره‌ای نازل‌های عرضه سوخت مایع (‌بنزین و گازوئیل‌) در شهرستان‌های زاهدان اجرا شد.

‌وی با بیا‌ن اینکه در این طرح بازرسان اداره کل، شرکت نفت و استانداری با مراجعه به جایگاه‌های عرضه سوخت مایع ضمن کنترل، بازرسی و انجام آزمون‌های دوره‌ایی نازل‌های عرضه سوخت، صحت عملکرد نازل‌ها را مورد بررسی قرار دادند، افزود: ‌نتایج آزمون نازل‌های مورد بررسی در حدود استاندارد قرار داشته و مورد تائید بود‌.

عاقلی تصریح کرد: در همین راستا با عنایت به نزدیک شدن سفرهای نوروزی این طرح در تمام شهرستان‌های استان با همکاری شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی استان تا پایان اسفندماه اجرا خواهد شد.‌

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark