کد مطلب: 35054
 
ناکامان بزرگ جام بیستم
در جام جهانی برزیل بازیکنانی حضور داشتند که در باشگاه خود تاثیرگذار هستند اما در تیم ملی کشورشان هیچ موفقیتی را به دست نیاورده اند.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۰۰
ناکامان بزرگ جام بیستم
 
به گزارش زاهدانه ، در جام جهانی برزیل بازیکنان بزرگی حاضر بودند که در باشگاه های خود تاثیرگذار هستند اما در تیم ملی نتوانستند توانایی های خود را به کار گیرند و حتی جامی هم به دست نیاوردند. در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

**انگلیس:

رونی
 
وقتی فقط 18 سال داشت در اورتون با بازی های خوب خود مطرح شد و سپس به منچستر یونایتد پیوست این بازیکن نمایش قابل توجهی را در منچستر از خود نشان داد تا وی را فوق ستاره بنامند اما در تیم ملی انگلیس نتوانست بازی های خوب خود را انجام دهد.

جرارد

کاپیتان جرارد که فقط در تیم لیورپول بازی کرده و همیشه نمایش قابل قبولی در این تیم داشته امسال بر اثر یک سهل انگاری در لیگ جزیره نتوانست جامی کسب کند و در جام جهانی نیز اصلاً نمایش خوبی را از خود نشان نداد.

گفتنی است تیم ملی فوتبال انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی حذف شد.

**اروگوئه:

سوارز
 
یک فوق ستاره که از نظر تکنیک و سرعت نظر همگان را به خود جلب کرده و در تیم ملی بسیار خوب بازی می کند اما با بی اخلاقی هایی که در زمین از خود نشان می دهد نتوانست هیچ وقت جایگاه اصلی خود را در تیم باشگاهی و ملی به دست نیاورده وی در بازی اروگوئه با ایتالیا شانه بازیکن ایتالیا را گاز گرفت و 9 بازی ملی و 4 ماه از میدان مسابقات محروم شد.

لازم به ذکر است اروگوئه در مرحله یک هشتم  جام جهانی بدون سوارز حذف شد.

**برزیل:

نیمار
 
شاید باید نام این بازیکن را بد شانس ترین بازیکن جام جهانی گذاشت وی در بازی های جام جهانی نمایش قابل قبولی را در حد یک ستاره برای برزیل نشان داد اما در بازی با کلمبیا مهره سوم کمرش دچار آسیب دیدگی شد و 2 بازی آخر تیم برزیل را از دست داد.

گفتنی است برزیل باید بدون نیمار بازیهای جام جهانی را ادامه دهد.

**پرتغال

رونالدو
 
فوق ستاره ای که توانست امسال با پشت سر گذاشتن مسی بهترین بازیکن جهان شود اما در مسابقات ملی نتوانسته قابلیتهای خود را نشان دهد.
 
لازم به ذکر است پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی حذف شد.

**فرانسه

کریم بنزما
 
کریم بنزما در رئال مادرید همیشه یکی از گلزنان این تیم خود را معرفی کرده و بازیهای قابل قبول و در حد یک ستاره در تیم خود نشان می دهد در تیم ملی نیز نمایش خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما نتوانست از پس تیم آلمان و دروازه بان این تیم نویر برآید و فرانسه از جام جهانی درمرحله یک چهارم حذف شد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark