کد مطلب: 32020
 
امام جمعه اهل سنت زاهدان:
جمهوری اسلامی بهترین سیستم حکومتی جهان است
مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با تبریک 12 فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران بهترین سیستم حکومتی جهان است.
تاریخ انتشار : شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۲
مولوی ˈعبدالحمید اسماعیل زهی
 
مولوی ˈعبدالحمید اسماعیل زهی
به گزارش زاهدانه ، مولوی ˈعبدالحمید اسماعیل زهیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد مکی اهل سنت زاهدان افزود: ملت ایران در 12 فروردین سال 58 با حضور یکپارچه و کم نظیر در پای صندوقهای رای به منظور در دست گرفتن سرنوشت خود و مملکت شان به استقرار حکومت جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.

وی اظهار داشت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بهترین قانون است و تمام آزادی های مشروع از جمله آزادی بیان و قلم را مد نظر قرار داده و باید همه مردم و مسوولان با عمل به قانون از اعمال سلیقه در اجرای آن پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید باید بکوشد قانون بطور کامل در کشور اجرا شود و هیچ کس قانون را نقض نکند.

امام جمعه مسجد مکی زاهدان تاکید کرد: اگر مجریان و مسوولان دولت قانون را بطور کامل اجرا کنند ملت نیز با رضایت قانون را رعایت می کنند.

مولوی اسماعیل زهی با اظهار تاسف از شهادت مرزبان اسیر در چنگال گروهک تروریستی و معاند، این اقدام اشرار و دشمنان نظام اسلامی ایران را محکوم کرد و از عموم مردم دعا برای آزادی چهار مرزبان دیگر را خواستار شد.

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم مکی اهل سنت زاهدان از مسوولان، علما و معتمدان و ریش سفیدان خواست هر چه سریعتر زمینه آزادی مرزبانان اسیر را فراهم کنند تا به آغوش ملت و خانواده شان بازگردند.
Share/Save/Bookmark
مرجع : ایرنا