کد مطلب: 28139
 
خطیب جمعه اهل سنت:
استاندار جدید فردی توانمند، لایق و هوشمند است
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان و مدیر دارالعلوم انتصاب استاندار جدید را در راستای عدالت و اعتدال دانست و گفت: احساس ما این است که علی اوسط هاشمی فردی توانمند، لایق و هوشمند است.
تاریخ انتشار : جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۲
به گزارش زاهدانه ، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد مکی اهل سنت زاهدان بیان کرد: خواست ملت و دولت تدبیر و امید اجرای قانون است و باید همه مسوولان قانون مدار باشند، فضای نشست و گفتمان ایجاد شود و مشکلات مردم به حداقل برسد.

وی افزود: از استاندار انتظار داریم در اجرای قانون و تحقق بینش رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری حرمت و کرامت مردم بیش از گذشته حفظ شود زیرا عدالت در هر کشوری ضامن امنیت و پیروزی است.

خطیب جمعه مسجد مکی تصریح کرد: خدواند آینده ای درخشان و رحمت بزرگی را بر ما نازل کرده و امیدواریم این رحمات الهی بر ما تداوم داشته باشد.

وی انتصاب مدیر کل جدید اداره اطلاعات را نیز تبریک گفت.

مولوی اسماعیل زهی با تبریک موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اسلامی گفت: توافق هسته ای ایران با گروه 5+1 باعث خرسندی و سرافرازی ملت ایران شد چرا که نتیجه آن حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: به رسمیت شناخته شدن حق هسته ای صلح آمیز ایران اسلامی نشان داد که جدیت و پایبندی ملت ایران در تصمیمش منجر به موفقیت شد و بازنده این میدان رژیم صهیونیستی بود.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان ادامه داد: رژیم صهیونیستی که نمی خواست ایران به حق هسته ای خود برسد با سرافکندگی رو به رو شد و عصبانیت صهیونیستها و افراطیون نشان می دهد که ملت ایران سود کرده و برنده این میدان سخت بوده است.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز با اشاره به راهپیمایی 700 کیلومتری از کویته تا کراچی خانواده هایی که عزیزانشان را از دست داده اند گفت: مقامات پاکستان باید به خواسته مردم خود عمل کنند. ک/2

 

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark