کد مطلب: 33318
 
بیش از 4 هزار نفر در مساجد استان سیستان و بلوچستان معتکف شدند
مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: 50 مسجد جامع و محوری شهرستان‌های استان میزبان 4536 نفر معتکف خواهر و برادر هستند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۸
 
حجت‌الاسلام عیسی بزمانی
حجت‌الاسلام عیسی بزمانی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت: در مراسم اعتکاف امسال تعداد 3400 نفر خواهر و 1136 برادر که از این تعداد 430 نفر از دانشجویان استان بوده اند حضور دارند که نسبت به سال گذشته افزایش داشته ایم .

حجت الاسلام بزمانی با بیان اینکه تعداد یک هزار و 229 نفر در مراسم اعتکاف امسال در شهر زاهدان شرکت داشتند ادامه داد: از این تعداد 990 نفر را خواهران و 239 نفر را برادران تشکیل می دهند.

وی گفت : مراسم معنوی اعتکاف در روزهای 23 تا 25 اردیبهشت‌ماه مصادف با 13 رجب ، ولادت با سعادت امیرالمومنین (ع) در کل کشور برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تمامی امکانات رفاهی و امنیتی لازم برای حضور معتکفان در مساجد فراهم و مهیا شده تا معتکفین از نظر نیازهای اولیه دچار مشکل نشوند.

وی افزود : محافل انس با قرآن و همچنین مراسم ادعیه‌خوانی و اقامه نماز جماعت به ‌عنوان مهم‎ترین برنامه‎های اجرایی در این مراسم روحانی است و همچنین نشست‎های بصیرتی و گفتمان‎های دینی و همچنین تشکیل حلقه‎های معرفت از جمله برنامه‎های پیش‎بینی شده در راستای بصیرت‌افزایی و دانش‌افزایی دینی معتکفان مهیا است ، ضمن اینکه اعزام مبلغ خواهر و برادر در طول این ایام انجام می گیرد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark