کد مطلب: 31420
 
به منظور بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی
نشست کارشناسی اعضاجمعیت بانوان فرهیخته در زاهدان برگزار شد
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور ایجاد زمینه و فرصت برای هم‌اندیشی و بررسی مشکلات فرهنگی دینی، نشست اعضا جمعیت بانوان و فعالان عرصه فرهنگ دینی در زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۸
به گزارش زاهدانه ، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی پیش از ظهر امروز در نشست اعضا جمعیت بانوان فرهیخته و فعالان عرصه فرهنگ دینی با تقدیر و تشکر از فعالیت ارکان جمعیت در راستای پیشبرد اهداف جمعیت اظهار کرد: اگر جایگاه  شخصیتی حضرت زهرا(س) را مورد بررسی قرار دهیم شاهد آن خواهیم بود که امامان معصوم(ع) جایگاه شخصیتی بالایی برای بانوان اسلام تعریف کرده‌اند.

وی افزود: اگر حضرت زهرا (س) الگویی برای انسان کامل باشد به یقین الگویی کامل است در زمینه هدایت و سعادت کسانی که راه تکامل را دنبال می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این نشست را گرد‌همایی بانوان فرهیخته و بررسی مشکلات فرهنگی مناطق مختلف این استان عنوان کرد.

بزمانی بیان کرد: باید از ظرفیت جمعیت بانوان فرهیخته در حوزه فرهنگ دینی به نحو تمام و کمال استفاده کرد.

وی عنوان کرد: امروزه دشمنان تمام توان و تلاش خود را برای مقابله با جامعه اسلامی بکار گرفته است تا جامعه را به سمت‌ و سوی هویت‌زدایی از فرهنگ خودشان هدایت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: اگر ما همه انرژی خود را در کنار هم داشته باشیم در مقابله با جبهه معارض به طور یقین بسیاری از آسیب‌ها را شناسایی خواهیم کرد.

بزمانی خاطرنشان کرد: از جمعیت بانوان فرهیخته این استان انتظار می‌رود که سال آینده محکم و قوی پای کار باشند.

هریک از اعضا فرهیختگان در این نشست با توجه به موضوعات مورد بحث، نظرات خود را ارائه کرده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان این نشست نیز از بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگی دینی سیستان و بلوچستان با هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark