کد مطلب: 41869
 
حضور ده‌ها هزار نفری جاماندگان کربلا در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
مردم سیاه پوش و عزاداران حسینی که از نقاط مختلف تهران خود را به میدان امام حسین(ع) رسانده بودند با شعار لبیک یا حسین حرکت خود را به سمت حرم عبدالعظیم(ع) آغاز کردند.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۱
حضور ده‌ها هزار نفری جاماندگان کربلا در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
 
به گزارش زاهدانه ، مردم سیاه پوش و عزاداران حسینی که از نقاط مختلف تهران خود را به میدان امام حسین(ع) رسانده بودند با شعار لبیک یا حسین حرکت خود را به سمت حرم عبدالعظیم(ع) آغاز کردند.
چند سالی است که سنت حسنه زیارت اربعین حسینی با پای پیاده سیل مشتاقان و شیعیان حضرتش را از سراسر دنیا به سمت کربلا کشانده است که بخشی از این سیل خروشان هموطنان ما هستند، اما عده بسیاری زیادی هستند که در این ایام به دلایل گوناگون امکان تشرف به کربلا را ندارند، اما مرغ دلشان راهی این مسیر و همراه این کاروان گشته است.
دلهای سوخته و شیفته زیادی هستند که توفیق رفیقشان نگشته و سعادت زیارت اربعین را ندارند.
در این مراسم عظیم هم از ساعات اولیه صبح، زن و مرد، پیر و جوان حضور یافته و ساعتی است که حرکت خود به سوی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی را آغاز کرده اند.

این در حالی است که از نخستین ساعات امروز آستان حضرت عبدالعظیم (ع) میزبان خیل عظیم عاشقان آل‌الله است. همچنین صحن‌های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) مفروش شده و میزبان خیل عظیم عاشقان اهل بیت(ع) است.

تمام موکب‌های مستقر در معابر آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از دقایق ابتدایی امروز فعالیت خود را آغاز کرده و پذیرای ده‌ها هزار نفر از عزاداران حسینی است.

خبر در حال تکمیل است
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark