کد مطلب: 29972
 
هفته هجدهم لیگ برتر والیبال کشور
تیم شهرداری زاهدان مقابل میزان مشهد شکست خورد
در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال شهرداری زاهدان سه بر صفر مقابل حریف خود میزان مشهد مغلوب شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۴۳
تیم شهرداری زاهدان مقابل میزان مشهد شکست خورد
 
به گزارش زاهدانه ، تیم شهرداری زاهدان در هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال شامگاه امروز در سالن شهید بهشتی مشهد میهمان میهمان خراسان بود.
در این بازی تیم میزبان در سه ست پیاپی برابر حریف خود پیروز شد در پایان میهمان خود را با نتیجه سه بر صفر با شکست بدرقه کرد.

تیم والیبال میزان خراسان این مسابقه را با نتیجه 30 بر 28، 25 بر 21 و 29 بر 27 به سود خود به پایان برد.

تیم شهرداری زاهدان که در نخستین سال حضور خود در لیگ برتر با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند، اگرچه به همان 16 امتیاز و رتبه یازدهمی خود قناعت نمود ولی در برابر میزان بازی تماشاگر پسندی در سالن مهران مشهد ارایه کرد.

هر دو تیم در ست نخست این مسابقه بازی پایاپایی در برابر یکدیگر اجرا کردند که در نهایت میزان 30 بر 28 به پیروزی رسید.

در ست دوم نیز برتری نسبی با میزان مشهد بود و یک کارت زرد نیز ˈامین علویˈ بازیکن میزان از ˈابراهیم فیروزیˈ داور بازی دریافت کرد.

تیم والیبال میزان خراسان با این پیروزی با 37 امتیاز همچنان موقعیت خود را در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال کشور حفظ کرد و تیم شهرداری زاهدان با 16 امتیاز رده یازدهم این جدول را به خود اختصاص داده است.

تیم والیبال میزان خراسان در این بازی با ترکیب ˈشهروز همایونفرˈ، ˈتئودر بگدانفˈ، ˈمحمدطاهر وادیˈ، ˈمجتبی یوسفیˈ، ˈامین علویˈ، ˈعلیرضا مباشریˈ و ˈمحمدولی پورˈ و تیم شهرداری زاهدان نیز با ترکیب ˈبهزاد به نژادˈ، ˈبابک کریمیˈ، ˈمرتضی صالحیˈ، ˈبرونوفورتادوˈ، ˈرسول شهسواری نژادˈ و ˈولی نور محمدیˈ به میدان رفتند.

ˈابراهیم فیروزیˈ و ˈامید فولادیˈ داوری این مسابقه را بر عهده داشتند و ˈعباس جلایرˈ عهده دار نظارت بر داوری بود.

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark