کد مطلب: 41842
 
تقابل سرخابی‌ها با اهوازی‌ها/استیلی به دنبال انتقام گیری برای سرخپوشان
پرونده بازیهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام 5 دیدار بسته خواهد شد، آبی‌پوشان پایتخت میهمان هم‌نامشان استقلال خوزستان هستند و سرخ‌پوشان هم میزبان فولادی‌ها خواهند بود.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۷
تقابل سرخابی‌ها با اهوازی‌ها/استیلی به دنبال انتقام گیری برای سرخپوشان
 
به گزارش زاهدانه ، هفته هفدهم لیگ برتر امروز با انجام 5 دیدار به پایان می‌رسد و بعد از آن لیگ برتر به مدت 50 روز تعطیل می‌َشود.

*پرسپولیس - فولاد
جدال سرخپوشان تهرانی و اهوازی


تیم فوتبال پرسپولیس امروز ساعت 15:14 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان است. طبق حکم کمیته انظباطی این بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. بر این اساس سرخپوشان در یک ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف فولادی‌ها می‌روند.

تیم پرسپولیس در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد و برای اینکه دل هوادارانش را بدست آورد باید این بازی را ببرد تا با یک پیروزی به تعطیلات 50 روزه برود. سرخپوشان هم‌اکنون 6 برد و 6 باخت دارند، اگر آنها هفتمین باخت را در این بازی کسب کنند آن وقت ممکن است تا رده دهم سقوط کنند اما در صورت برد امکان دارد تا رده ششم صعود کنند. همچنین پرسپولیسی‌ها چند روزی است که مدیر عامل ندارند چرا که محمدرضا سیاسی در بازداشت به سر می‌برد. به هر حال سرخپوشان تهرانی کار سختی مقابل بهترین خط دفاع لیگ دارند.

در آن سوی میدان، فولادی‌ها یک تیم جوان و باانگیزه هستند که با تمام مشکلاتی که برایشان رخ داده اما همچنان در کورس قهرمانی هستند. به هر حال باید دید اسکوییچ با تیمش می‌تواند شکست دیگری به پرسپولیس متحمل کند یا نه‌!

امید عالیشاه، اومانیا و محمدرضا خانزاده به علت محرومیت نمی‌توانند تیم پرسپولیس را در این بازی همراهی کنند.

مهدی سیدعلی به همراه محمدرضا ابولفضلی، علیرضا ایلدورم و حمید حاج ملک قضاوت این بازی را برعهده دارند، جواد تقی پور هم ناظر این بازی است.

*پدیده - نفت مسجد سلیمان
کار سخت مسجد سلیمانی‌ها در مشهد


تیم فوتبال پدیده مشهد امروز ساعت 15 در ورزشگاه ثامن مشهد میزبان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان است.

شاگردان مرزبان برای ارتقای جایگاهشان در جدول رده‌بندی با یک امتیاز این بازی خانگی را بگیرند تا با خیال راحت به تعطیلات بروند.

در ان سوی میدان تیم نفت مسجد سلیمان در جایگاه پانزدهم قرار دارد و باید حداقل یک امتیاز از این بازی بگیرد تا به ته جدول سقوط نکند اما کار سختی در مشهد مقابل پدیده دارد.

به هر حال تیم پدیده مشهد روز شنبه در جام حذفی مقابل نفت تهران 120 دقیقه بازی کرد و در نهایت در ضربات پنالتی از این مسابقات حذف شد بنابراین شاید خستگی بازیکنان پدیده باعث شود که نفتی‌ها امتیاز از این بازی بگیرند.

غلامرضا جباری به همراه حمیده غمزه، حمیدرضا رحیمی و یاسر همرنگ قضاوت این دیدار را برعهده دارند خداداد افشاریان ناظر این بازی است.

*راه آهن - نفت تهران
استیلی به دنبال انتقام گیری برای سرخپوشان


شاگردان استیلی امروز ساعت 15 در ورزشگاه تختی پذیرای شاگردان منصوریان هستند.

تیم راه آهن در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارد این تیم با 24 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد. راه‌آهنی‌ها برای این که از قعر جدول جدا شوند باید 3 امتیاز این بازی را کسب کنند، که کار سختی مقابل تیم صدرنشین نفت تهران دارند.

در آن سوی میدان، نفتی‌ها نمی‌خواهند صدرنشینی را از دست بدهند بر این اساس با تمام قوا به مصاف راه آهن‌ها خواهند رفت. شاگردان منصوریان به علت بازی 120 دقیقه‌ای مقابل پدیده در جام حذفی خسته هستند اما حضور در فینال جام حذفی انگیزه‌شان ر ا دو چندان کرده است.

جدال استیلی و منصوریان در این بازی دیدنی خواهد بود چرا که یک مربی پرسپولیسی مقابل یک استقلالی قرار می گیرد به هر حال باید دید که استیلی می‌تواند انتقام شکست پرسپولیس را از منصوریان بگیرد یا نه! همچنین شاید منصوریان دومین پرسپولیسی را هم شکست دهد.

محمد غلامی و بهادر عبدی به علت محرومیت نمی‌توانند تیم راه آهن را در این بازی همراهی کنند. همچنین محمد امین حاج‌صمدی نمی‌تواند تیم نفت تهران را در این بازی همراهی کند.

امید سعیدفر به همراه سعید شفیعی ، محمدرضا مدیرروستا قضاوت این بازی را برعهده دارند. حسین عسگری ناظر این بازی است.

*تراکتورسازی - ذوب‌آهن
تقابل 2 مربی جوان


تیم فوتبال تراکتورسازی امروز ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تیم فوتبال ذوب آهن است.

تراکتورسازان چند هفته‌ای است که نتایج خوبی در لیگ کسب نمی‌کنند بر این اساس آنها باید این بازی خانگی را ببرند تا همچنان در کورس قهرمانی بمانند. شاگردان خطیبی کار سختی مقابل ذوبی‌ها خواهند داشت چرا که شاگردان گل محمدی توانستند سرخابی‌ها را در جام حذفی شکست دهند و به فینال این مسابقات رسیدند.

به هر حال یحیی گل محمدی قصد دارد به همراه تیمش سومین پیروزی بزرگ را مقابل تراکتورسازی به دست آورد. ذوبی‌ها انگیزه زیادی برای این بازی دارند تا با برد به تعطیلات پیش رو بروند.

این بازی تقابل رسول خطیبی و یحیی گل محمدی 2 مربی جوان و موفق فوتبال ایران است.

محسن دلیر به علت محرومیت نمی‌تواند تیم تراکتورسازی را در این بازی همراهی کند.

اشکان خورشیدی به همراه سعید علی‌نژادیان، محمد جواد مداح و کمیل غلامی داور این دیدار هستند ابراهیم میرزابیگی ناظر این بازی است.

*استقلال خوزستان- استقلال تهران
اوج هیجان در مسیر اهواز- تهران


تیم فوتبال استقلال خوزستان امروز ساعت 16:20‌ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم هم نامش استقلال تهران می‌رود. جدال آبی‌پوشان پایتخت و خوزستانی آخرین بازی لیگ قبل از تعطیلات است.

به هرحال اکثر مردم اهواز استقلالی هستند، براین اساس استقلالی‌ها در این شهر غریبه نیستند و هوادار دارند. تیم فوتبال استقلال برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی بماند باید 3 امتیاز این بازی را کسب کند تا با برد به تعطیلات 50 روزه برود. چند ملی‌پوش استقلال همچون خسرو حیدری و هاشم بیگ زاده از انتقادهای قلعه‌نویی گلایه ‌مند هستند و آندریک تیموریان هم قرار است از این تیم جدا شود. آبی‌پوشان پایتخت هفته گذشته با برد مقابل راه‌آهن از شرایط بحرانی خارج شدند اما اگر آنها بازهم در این بازی امیتاز ازدست بدهند امکان شرایط برایشان سخت شود.

در آن سوی میدان، آبی‌پوشان اهوازی برای ارتقاء جایگاهشان در جدول باید همنام تهرانی‌شان را شکست دهند. عبداله ویسی سرمربی استقلال خوزستان امتیاز گرفتن تیم‌های از قلعه‌نویی را بلد است و تیم‌هایش همیشه برای تیم‌های قلعه‌نویی دردسرساز است. باید دید این تیم ویسی برای تیم قلعه‌نویی دردسرساز می‌شود یا نه!

تورج حق‌وردی به همراه محمدرضا منصوری، علی میرزا بیگی و علی صفایی قضاوت این بازی را بر عهده دارند  مسعود عنایت ناظر این بازی است

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark