کد مطلب: 43930
 
گرت بیل: از نبود رونالدو نگران نیستم!
ستاره ولزی رئال مادرید می‌گوید از غیبت رونالدو نگران نیست.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۶
گرت بیل: از نبود رونالدو نگران نیستم!
 
به گزارش زاهدانه ، گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید در بازی تیمش مقابل کوردو با یکی از گل‌های کهکشانی‌ها را به ثمر رساند و باعث شد تیمش با پیروزی که کسب کرد همچنان در صدر لالیگا باقی بماند.
 
کریس رونالدو، ستاره‌ پرتغالی رئالی‌ها در این دیدار به دلیل حرکت غیر ورزشی‌اش اخراج شد. گریت بیل می‌گوید نگران غیبت رونالدو نیست.
 
وی در این خصوص گفت: ما تیم بسیار قدرتمندی داریم و برای غیبت رونالدو جایگزین مناسبی پیدا خواهیم کرد. پیشتر هم بدون او بازی کرده‌ایم و موفق هم بوده‌ایم. بازی در مقابل کوردوبا اصلا آسان نبود، شرایط زمین بسیار بد بود ولی خوب هر 2 تیم موقعیت‌شان یکسان بود. تیم حریف بازی را برای ما بسیار پیچیده کرده بود. گاهی اوقات پیش می‌آید تیممان دچار چنین دردسری شود ولی خوشبختانه ما موفق شدیم با پیروزی از میدان خارج شویم.
 
بیل در ادامه افزود: فکر می‌کنم این زمین یکی از بدترین‌ها در اسپانیا باشد. بازی در چنین زمین خشکی بسیار دشوار است؛ البته برای بد بازی کردنمان دنبال بهانه نیستیم. هر دو تیم در همین زمین بازی کردند ولی ما بسیار خوش شانس بودیم که موفق شدیم به برتری دست یابیم.
 
ستاره‌ غربی رئال در خصوص عملکرد ضعیف تیمشان در سال 2015 گفت: ما مانند سال گذشته با جنگندگی بازی می‌کنیم. تلاشمان در این 3 هفته یکسان بود. در بازی مقابل کوردوبا برای پیروزی از دل و جان مایه گذاشتیم. در ادامه هم به دلیل ترتیب بازی خواهیم کرد و همین روند را ادامه خواهیم داد.
 
وی در خصوص کارت قرمز رونالدو گفت: من صحنه خطا را به خوبی ندیدم، بنابراین نمی‌توانم در خصوص تصمیم داور هیچ اظهار نظری کنم. ولی امیدوارم رونالدو گرفتار محرومیت طولانی مدت نشود. گفتنی است؛ تیم فوتبال رئال مادرید با این پیروزی با 48 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا جایگاه نخست قرار دارد.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark