کد مطلب: 45460
 
پرداخت 458 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان گفت: پارسال 458 میلیارد ریال برای اجرای طرح های اشتغالزا برای مدجویان تحت پوشش و اقشار نیازمند در این استان هزینه شده است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۸
پرداخت 458 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان
 
به گزارش زاهدانه به نقل از ایسنا، رمضان پودینه با اعلام این خبر اظهار کرد: کمک به اجرای طرح‌های اشتغال برای مددجویان و غیر مددجویان، استعداد سنجی، مشاوره شغلی و نظارت بر آنها یکی از اقداماتی است که در طول سال توسط کمیته امداد انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 4 هزار و 825 طرح اشتغال توسط کمیته امداد استان اجرا شده است گفت: از طرح‌های اشتغال اجرا شده 5 هزار و 237 خانوار مورد حمایت و اقشار نیازمند در سطح این استان ضمن طی کردن فرآیند استعداد سنجی ، مشاوره شغلی و ... با اخذ تسهیلات اشتغال ، موفق به ایجاد اشتغال های خرد و خانگی شده اند.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح‌ها 458 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است، اضافه کرد: سهم طرح‌های اجرا شده از محل منابع امدادی 62 میلیارد ریال و از محل منابع بانکی 396 میلیارد ریال بوده است.
پودینه به تعداد دوره‌های آموزشی برگزار شده در قالب آموزش‌های کوتاه مدت و بلندمدت برای مددجویان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 16 هزار و 390 نفر از آموزش‌های کوتاه مدت و بلندمدت بهره‌مند شدند.
وی اظهار کرد: در بخش حرفه آموزی دانش آموزان دبیرستانی نیز برای 903دانش آموز تحت پوشش این نهاد دوره های حرفه آموزی برگزار شد.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته 4 هزار و 600 نفر از نیازمندان مجری طرح های اشتغال به خوداتکایی اقتصادی دست یافته و در حقیقت خودکفا شده اند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark