کد مطلب: 62227
 
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان خبر داد:
آغاز واگذاری زمین ویلایی نهضت ملی مسکن به متقاضیان سیستانی
معاون مسکن و معاون اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: با سنددار شدن ۴۰ هکتار از اراضی محمد آباد، امکان نام‌نویسی متقاضیان سیستانی در طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی فراهم شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۱
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، ابوالفضل مهدیاربا بیان اینکه رویکرد دولت تأمین مسکن مورد نیاز اقشار مختلف مردم است، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در اراضی سندار شده شهر محمد آباد امکان ساخت ۲ هزار و ۴۰۰ واحد ویلایی وجود دارد.

وی افزود: با توجه به نیاز مردم سیستان، در مجموع در قالب طرح نهضت ملی مسکن ۱۱۰ هکتار زمین در محمد آباد برای ساخت حدود ۶ هزار واحد‌های ویلایی در نظر گرفته شده که تاکنون سند برای ۴۰ هکتار آن اخذ و مابقی نیز در حال انجام است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه طرح توسعه افقی شهر‌ها، یکی از مهم‌ترین راه‌حل‌ها برای اجرا و تسریع در روند ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن است، تصریح کرد: واجدین شرایط این طرح در شمال استان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثمن از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

مهدیار با اشاره به اینکه سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی ساخت واحد‌های یک طبقه حیاط دار در شهر‌های واجد شرایط است، گفت: کاهش هزینه و مدت زمان ساخت و تطابق خانه‌های ویلایی با فرهنگ ایرانی - اسلامی، از اصولی است که در ساخت واحد‌های ویلایی در قالب نهضت ملی مسکن استان در دستور کار قرار دارد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark