کد مطلب: 49575
 
در هشتمین جشنواره تکریم سربازان جوان مطرح شد:
دوران سربازی مرد را تربیت می کند/ سربازان شناخت از دشمن را در خود گسترش دهند
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: دوران سربازی مرد را تربیت کرده و باعث فراموشی سستی، تنبلی و کاهلی در افراد می شود.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۳
 
به گزارش زاهدانه، سردار حسین معروفی در هشتمین جشنواره تکریم سرباز جوان که در باغ امام علی زاهدان برگزار شد از سربازی به عنوان خدمتی مقدس یاد کرد و اظهار داشت: نباید سربازان خود را کوچک فرض کنند زیرا شخصیت انسان در دوران سربازی شکل‌گیری و نهادینه می‌شود بگونه ای که می‌توان در آینده مسئولیتهای بزرگ را پذیرا باشند و در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.
وی با اشاره به اینکه سپاه مثلثی است که پاسداران، سربازان و بسیجیان 3 ضلع هستند، گفت: وظیفه سربازان پاسداری از انقلاب و ارزشهای مقدس آن است چرا که سربازان در حقیقت بسیجی هستند که نوع لباس آنان متفاوت است و ما آنان را سرباز خطاب می‌کنیم.
فرمانده سپاه سلمان استان با بیان اینکه امام راحل و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خود را سربازان انقلاب دانسته و به آن افتخار می‌کنند، افزود: دید ما به سربازان دید مقدسی است که نسبت به بسیج داریم چرا که امروزه سربازان با برتن کردن لباس سربازی با اندیشه و دید حوزه نظری بسیج خدمت مقدس سربازی را انجام می‌دهند.
وی سربازان را افرادی بسیجی، انقلابی و مومن خطاب کرد و ادامه داد: در سپاه پاسداران سربازان جایگاه خاصی دارند چراکه هر انسانی یک شخصیت حقوقی و یک شخصیت حقیقی دارد و کسی حق لطمه زدن به آن را ندارد از اینرو سربازان را افرادی بسیجی، انقلابی و مومن می‌شناسیم.
وی بیان داشت: دوران سربازی مرد را تربیت می‌کند و سبب می‌شود فرد سستی، تنبلی و کاهلی را فراموش کند.
سردار معروفی با بیان اینکه دوران سربازی بهترین زمان برای ارتباط با خدا و نهادینه‌شدن شخصیت افراد است، افزود: تقویت مردمیاری، مهربانی و افزایش بصیرت از دیگر مزایایی است که در طی مدت سربازی شکل می گیرد از اینرو سربازان باید از این دوران استفاده کامل ببرند و شناخت از دشمن را در خود گسترش دهند.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark