کد مطلب: 35615
 
مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 ؛ روسیه 3 - 2 ایران
باخت آبرومندانه ایران مقابل قهرمان المپیک لندن
تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی مرحله نهایی لیگ جهانی در مصافی پایاپای با روسیه نتیجه بازی را با حساب 3 بر 2 واگذار کرد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۰۷
به گزارش زاهدانه ،تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی مرحله نهایی در  مصافی پایاپای با روسیه نتیجه بازی را با حساب 3 بر2 واگذار کرد.
 
در آغاز این بازی ترکیب اصلی تیم ایران  را سعید معروف، محمد موسوی عراقی، فرهاد ظریف، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد قائمی تشکیل دادند.
 
تیم ملی والیبال کشورمان در حالی به مصاف با قهرمان لیگ جهانی سال گذشته والمپیک 2012 لندن رفت که در مرحله مقدماتی این پیکارها توانسته بود با 19 امتیاز جواز صعود به دور نیمه نهایی را به دست آورد.
 
"ناصر شعبان" از مصر به عنوان سرداور در این دیدار حضور دارد همچنین "هوگوچولوکیان" داور دوم از کشور آرژانتین حضور دارد.
 
تیم ملی والیبال روسیه نخستین امتیاز بای را به دست آورد و از دست رفتن سرویس نیکلای آپالیکف اولین امتیاز تیم ایران را رقم زد.
 
پاس کوتاه سعید معروف برای عادل غلامی و آبشار وی امتیاز دوم را برای ایران به دست آورد. محمد موسوی عراقی با آبشارقدرتمند خود پاولف را از کار انداخت و امتیاز 4 را به دست آورد.
 
اشتباه موسوی و میرازاجانپور در زدن ضربه روس ها را 5امتیازی کرد.
 
آبشار امیر غفور از منطقه 2 امتیاز6 را برای تیم ایران به دست آورد. سرویس پرشی موجی میرزاجانپور به تور برخورد کرد و تیم حریف امتیاز دیگری را به دست آورد.
 
وقت استراحت فنی اول با امتیاز 8 بر 7 به نفع تیم روسیه به دست آمد.
 
کار سرعتی عادل غلامی باعث شد تا امیر غفور از توپ برگشتی حریف نهایت بهره برداری را کند و امتیاز برابر 8 را به دست آورد.
 
غلامی با دفاع گرانکی در منطقه 4 امتیاز را به عدد 9 رساند. بازیکنان تیم ایران در منطقه 2 روسیه پاولف را از کار انداختند و این بار فرهاد قائمی امتیاز برتری را به دست آورد.
 
ورونکوف در امتیاز 11 بر 8وقتی تیمش 3 امتیاز از تیم ایران عقب افتاده بود وقت استراحت فنی گرفت.
 
موزورسکی با دفاع خوب خود امتیاز 10 را برای روس ها به دست آورد.
 
خوش فکری و هوش معروف در مواقع حساس به خوبی به ایران کمک کرد. سرویس کنترلی غلامی از زمین خارج شد و روس ها امتیاز 12 را گرفتند.
سرویس ساوی، دریافت خوب غلامی و امتیازآوری 14 را به همراه داشت. سرویس موزورسکی بازیکن کلیدی تیم روسیه با چند رفت و برگشت همراه بود و میرزاجانپور در نهایت موفق شد امتیاز 15 را برای ایران به دست آورد.
 
وقت استراحت فنی دوم با امتیاز 16 بر 13 به نفع تیم ایران رقم خورد.
 
بازیکنان ایران باروحیه و خودباوری بالا در این مرحله مقابل روس ها صف آرایی کردند. سرویس میرزا جانپور با آبشار پاولف همراه شد و پس از برخورد با دست موسوی به زمین ایران برخورد کرد و امتیاز 14 برای روسیه رقم خورد.
 
امیر غفور با آبشار محکم خود ایران را 17 امتیازی کرد، موسوی هم توانست ایران را 18 امتیازی کند و اختلاف پوئن ها را به عدد 4 رساند.
 
این بازی با حضور تعداد زیادی از تماشاگران ایرانی برگزار شد و ملی پوشان از آن ها انگیزه می گرفتند.
سرویس موسوی دریافت خوب روس ها را همراه داشت و پس از رالی به وجود آمده باز هم غفور برای ایران امتیازآوری کرد.
 
حرکت پایپ ساوین از کنار دست های موسوی وارد زمین ایران شد و آن ها یک امتیاز کسب کردند.
 
روس ها که مقابل تیم ایران عقب افتاده بودند نمی خواستند به راحتی نتیجه را در این ست واگذار کنند پس از چندین رفت و برگشت توپ بالاخره روس ها توسط ساوین موفق به امتیازآوری شدند.
 
عادل غلامی با بهره گیری از پاس کوتاه معروف آبشار خود را به خوبی به زمین حریف زد و برای ایران امتیاز20را به دست آورد.
 
وی در ادامه ساوین را به خوبی دفاع کرده و ایران را 21 امتیازی کرد.
 
پوریا فیاضی در خلال بازی به جای میرزاجانپور وارد زمین شد.
 
سرویس خوب قائمی ایران را 24 امتیازی کرد. 
 
 
** ست دوم دیدار تیم های ایران و روسیه با نتیجه 25 بر 18 به نفع تیم روسیه رقم خورد.
 
ست دوم این بازی در شرایطی آغاز شد که ملی پوشان کشورمان در ست نخست در حمله 13 امتیاز و حریف 10 امتیاز کسب کردند. برخلاف آن که روس ها در دفاع همیشه موفق بودن در این ست هیچ امتیازی به دست نیاورد ولی ایرا 3 امتیاز از دفاع داشت.
 
در این ست کواچ از علیزاده به جای ظریف در ترکیب تیم قرار گرفت. اولین امتیاز تیم ایران از سرویس قائمی به دست آمد.
 
غلامی توانست امروز تمام پاس های کوتاه را به امتیاز تبدیل کند. ایران تا اینجای کار توانسته باز هم از حریف پیش افتد. امیر غفور با آبشار خود امتیاز سوم را برای ایران به دست آورد.
 
پاولف در منطقه 2 امتیاز دوم را برای روسیه کسب کرد. سرویس سخت وی با آبشار غفور مواجه شد ولی دفاع مستحکم حریف امتیاز آن ها را به برابر 3 رساند.
 
معروف ضربه بلندی را به دست بازیکن حریف زد و امتیاز برابر 4 را به دست آورد. امتیاز پنجم روسها پس از برخورد با دفاع ایران به دست آمد.
 
ملی پوشان کشورمان به خوبی موزورسکی بلندقامت ترین بازیکن تیم روسیه را در این دیدار مهار کردند.
 
ضربه قائمی به خارج از زمین رفت و هفتمین امتیاز برای حریف به دست آمد. فرهاد قائمی پس از دریافت خوب علیزاده امتیاز ششم را به دست آورد.
موسوی به طور مستقیم با زدن ضربه آبشار امتیاز 7 را کسب کرد.
 
وقت استراحت فنی اول این ست با نتیجه 7 بر 8 به نفع تیم روسیه به پایان رسید.
 
در این دیدار ملی پوشان کشورمان در دفاع روی تور و دفاع انتهای میدان هماهنگ تر از قبل ظاهر شدند. کواچ به خوبی توانست از میرزاجانپور در جلوی زمین برای دفاع استفاده کرد و در زمان معین از فیاضی برای دفاع در عقب زمین کمک گرفت.
 
معروف باز هم بازدند جای خالی های معرف خود امتیاز 8 را برای ایران به دست آورد.
 
سرویس پرشی موجی قائمی با آبشار پاولف همراه شد و از بین دستان میرزاجانپور عبور کرد و روس ها به امتیاز 10 دست پیدا کردند.
 
غلامی و غفور در دفاع ناموفق بوده و حریف به امتیاز 10 رسید. کواچ در طول بازی مدام با بازیکنان صحبت می کرد.
 
موزورسکی امتیاز 12 را برای قهرمان المپیک به دست آورد. موسوی توسط وی دفاع شد و امتیاز 13 را به دست آورد.
 
آبشار میرزا جانپور با توپگیری عقب میدان روس ها همراه شد و در برگشت به خارج از زمین رفت و ایران 11 امتیازی شد.
 
امتیاز 14 روس ها با اشتباه غفور در زدن سرویس به راحتی به دست آمد.
 
میرزاجانپور به خوبی از پاس معروف استفاده کرد و مدافعان حریف را فریب داد و امتیاز 12 را به دست آورد. در امتیاز 15 بر 12 فیاضی به جای میرزاجانپور وارد زمین شد.
 
وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه 16 بر 12 به نفع روسیه به دست آمد.
 
موزورسکی در این ست به خوبی هم در دفاع و هم در حمله بسیار موفق عمل کرد. خروج سرویس وی از زمین ایران را 13 امتیازی کرد.
 
دفاع فیاضی به خارج از زمین رفت و روس ها 17 امتیازی شدند. امیر غفور از پشت خط یک سوم موفق به کسب امتیاز برای ایران شد.
 
عادل غلامی در منطقه 3 وولیچ را از کار انداخت و ایران را به امتیاز 15 رساند. ضربه ساوین با دست های معروف برخورد کرد و یک امتیاز دیگر به دست آوردند.
 
سرویس ساوین بازیکن 25 ساله روسیه پس از رفت و برگشت توپ امتیاز 16 را برای ایران به همراه داشت. موزورسکی امتیاز 21 را برای روسیه به دست آورد.
 
مردان والیبالیست ایرانی به خوبی توانستند در این دیدار مقابل آسمان خراشی چون موزورسکی دفاع مستحکمی داشته باشند.
 
آرمین تشکری برای زدن سرویس پرشی موجی به جای موسوی وارد زمین شد و 23 امتیاز را به روس ها داد.
 
وورنوکوف سرمربی تیم روسیه با عصبانیت شاگردانش را در طول بازی هدایت کرد.وی می دانست که در این بازی به راحتی مقابل ایران به برد نمی رسد.
 
کواچ دست به 2 تعویضه زد و از مهدوی و قراء به جای معروف و غفور استفاده کرد.
 
 
** ست سوم دیدار تیم های ایران و روسیه با نتیجه 25 بر 21 به نفع تیم روسیه رقم خورد.
 
ست سوم بازی در حالی آغاز شد که 2 تیم توانستند در 2 ست برگزار شده هر کدام یک ست را با نتیجه 25 بر 18 به سود خود به پایان رسانند.
 
ضریب خطاهای بازیکنان تیم ایران در ست سوم نسبت به حریف افزایش یافت. مجتبی میرزاجانپور با کسب 11 امتیاز بیشترین پوئن را برای ایران به دست آورده است.
 
در این ست هم کواچ از علیزاده درترکیب تیم استفاده کرد. روسها نخستین امتیاز را به دست آوردند.
 
فرهاد قائمی ضربه خود را در منطقه 2 تیم روسیه زد و آبشارش روی دست ساوین فرود آمد و روس ها در توپ گیری موفق نبودند و امتیاز اول برای ایران به دست آمد.
 
میلاد عبادی پور در این ست از ابتدای بازی به جای میرزاجانپور وارد زمین شد. خطای وی امتیاز 3 را به روسیه داد ولی وی به سرعت آبشار محکمی را به زمین حریف زد و ایران را 2 امتیازی کرد.
 
سرویس پرشی موجی غلامی با دریافت ناقص روس ها همراه بود و امتیاز برابر 3 را برای ایران به همراه داشت.
 
سرویس امیر غفوربه خارج از زمین رفت و امتیاز پنجم برای قهرمان المپیک رقم خورد. در مقابل سرویس پرشی موزورسکی هم از زمین حارج شد و 2 تیم در این امتیاز برابر شدند.
 
توپ موسوی روی دست پاولف فرود آمد و وی نتوانست دفاع کند و ایران را 6 امتیازی کرد. سرویس عبادی پور به خارج از زمین رفت و امتیاز 6 برای روس ها رقم خورد. پاس کوتاه معروف برای موسوی با دستان ارماکوف برخورد کرد و ایران را به عدد 7 رساند.
 
همانند 2 ست گذشته وقت استراحت فنی اول این ست 8 بر 7 به نفع تیم روسیه رقم خورد.
 
این ست برای هر 2 تیم تعیین کننده است به همین دلیل بازیکنان 2 تیم در صدد کسب امتیاز برتری بودند. امیر غفور در منطقه 2 آبشار محکم خود را به امتیاز 8 تبدیل کرد. ضربه ارمیک به خارج از زمین رفته و امتیاز برابر 9 را برای ملی پوشان کشورمان به دست آورد.
 
ضربه برگشتی را عادل غلامی به امتیاز 10 تبدیل کرد. دفاع خوب غفور ایران را 11 امتیازی کرد. فضای سالن به سود تیم ایران تغییر پیدا کرد.
 
سرویس ولیچ دومین بازیکن بلند قامت میدان بعد از چند رفت و برگشت امتیاز برابر 11 را برای روس ها همراه داشت. تیم ایران امتیاز 12 را توسط فرهاد قائمی به دست آورد. سرویس وی به خارج از زمین رفته و امتیازات 2 تیم را به تساوی کشاند.
 
ضربه خوب عبادی پور با پاولف برخورد کرده و ایران را به امتیاز 13 رساند. اسپرینف برای زدن سرویس وارد زمین شد و امتیاز 14 برای روس ها رقم خورد. وی سرویس بعدی خود را به خارج از زمین زد و 2 تیم برابر 14 شدند. سرویس غفور با دفاع موزرسکی مواجه شد و روس ها 15 امتیازی شدند.
 
وقت استراحت فنی دوم این ست 15 بر 16 به نفع تیم ملی روسیه ثبت شد.
 
تا به اینجای مسابقه امیر غفور با کسب 13 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن بوده است.
 
امتیاز 16 بازی را موسوی برای ایران به دست آورد. آبشار ساوین با دستان غفور برخورد کرده و امتیاز 17 برای آن ها رقم خورد.
 
آبشار قائمی با دست ولویچ برخورد کرده و به خارج از زمین رفت و ایران 17 امتیازی شد. آبشار پاولف بدون برخورد با دست مدافعان ایران به خارج از زمین رفته و ایران را 18 امتیازی کرد.
 
رالی های به وجود آمده در این دیدار زیاد بوده و ملی پوشان کشورمان به راحتی حاضر به از دست دادن امتیاز نبودند. سرویس پاولف دریافت خوبی از سوی بازیکنان تیم ایران به همراه داشت و غفور توانست با آبشار محکم خود امتیاز 19 را برای تیم ایران به دست آورد.
 
سرویس غلامی به خارج از زمین رفت و روس ها یک امتیاز 20 را به دست آوردند. تلاش های علیزاده در انتهای زمین موفق نبود و تیم روسیه یک امتیاز دیگر را به دست آورد.
 
کواچ در امتیاز 22 بر 19 درخواست وقت استراحت کرد تا با صحبت کردن با شاگردانش آن ها را به ادامه بازی با انگیزه بالا ترغیب کند.
 
امیر غفور این بار آبشار خود را در منطقه شش حریف به امتیاز تبدیل کرد. آرمین تشکری در امتیاز 21 تیم ایران وارد زمین شد.
 
 
** ست چهارم دیدار تیم های ایران و روسیه در مرحله نهایی با نتیجه 35 بر 37 به نفع تیم ایران رقم خورد.
 
ست چهارم بازی با سرویس روسها آغاز شد و تیم ایران اولین امتیاز این ست را به دست آورد. دریافت خوب عبادی پور امتیاز برابر 2 را برای ایران به دست آورد.
 
پاسی که برای موزرسکی فرستاده شد به امتیاز برای روس ها تبدیل شد. ضربه موسوی به دستان این بازیکن بلند قامت روس برخورد کرده و ایران 3 امتیازی کرد.
 
پاس کوتاه معروف برای موسوی امتیاز 4 را برای تیم ایران به همراه داشت. کار سرعتی بازیکنان ملی پوشان کشورمان با دفاع بلند روس ها همراه شد و آن ها یک امتیاز دیگر به دست آوردند.
 
برخورد سرویس موزرسکی با تور امتیاز پنجم را به ایران ارمغان داد. دریافت خوب ساوین تبدیل به امتیاز برابر 5 شد. وی امتیاز 6 را هم برای تیمش به دست آورد. دفاع خوب قائمی امتیازات 2 را برابر کرد.
 
وقت استراحت فنی اول این ست با نتیجه 8 بر 6 به پایان رسید.
 
ملی پوشان کشورمان در این ست به آب و آتش زدند و بازی به صورت پایاپای دنبال شد. آن ها می دانستند که اگر نتیجه این ست را به حریف واگذار کنند باید برای صعود به جمع 4 تیم برتر بازی ها چشم امید به نتیجه دیدار با برزیل ببندند.
 
علیزاده نتوانست به خوبی کار توپگیری را انجام دهد و یک امتیاز دیگر برای روس ها رقم خورد. آبشار عبادی پور با خطای 4 ضرب روس ها همراه شد.
 
سرویس پرشی موجی غلامی با دریافت خوب روس ها همراه بود اما در ادامه آبشار پاولف ناموفق بود ایران 8 امتیازی شد.
 
سرویس ولویچ به صورت پرشی موجی انجام شد و در چند رفت و برگشت پاولف موفق به امتیازآوری شد.
 
امیر غفور آبشار محکم خود را به دستان پاولف زد و امتیاز 9 برای ایران ثبت شد. سرویس پرشی وی به تور برخورد کرد روسها به راحتی 12 امتیازی شدند. اما وی به سرعت جبران کرد و با زدن ابشار محکم خود امتیاز دهم را به دست آورد.
 
سرویس میلاد عبادی پور با آبشار پاولف همراه شد و حریف به امتیاز 13 رساند. فرهاد قائمی از منطقه 4 آبشار محکم خود را با دست چپ زد و یک امتیاز به امتیازات تیم کشورمان اضافه کرد.
 
پاولف از اشتباه بازیکنان تیم ایران در دفاع استفاده کرد و امتیاز 14 را برای روسها به دست آمد. امتیاز 15 را امیر غفور در شرایط سخت به دست آورد.
 
وقت استراحت فنی دوم این ست با نتیجه 16 بر 15 به نفع تیم ایران به پایان رسید.
 
در ست چهارم معروف به خوبی پاس های خود را به منطقه 2 زد و امیرغفور در امتیازآوری موفق بود. ملی پوشان کشورمان در این ست سرنوشت ساز عملکرد خوبی مقابل تیم قهرمان جهان و المپیک داشت. و در امتیاز برابر 20 مقابل آن ها پیش رفتند. امیرغفور موفق شد که امتیاز 21 را برای ایران به دست آورد.
 
روس ها که نمی خواستند به راحتی نتیجه را واگذار کنند و مانع از کشاندن بازی به ست پنجم شوند تمام قدرت خود را برای ارائه یک بازی خوب به کار گرفت.
 
عادل غلامی امتیاز 22 را برای تیم ایران به دست آورد. سرمربی روس ها در امتیاز 23 بر 22 تقاضای وقت استراحت کرد.
 
سرویس فرهاد قائمی در این لحظات حساس و نفس گیر به صورت عالی زده شد و امتیاز برابر 23 را به دست آورد و ارماکوف را غافلگیر کرد.
 
وی سرویس دیگر خود را هم به خوبی زد ولی توپ امیر غفور به خارج از زمین زد و این از دست دادن امتیاز ناراحتی وی را به همراه داشت.
 
سرویس روس ها به تور برخورد کرد و امتیاز برابر 24 را برای ایران همراه داشت. میلاد عبادی پور کم تجربه توپ خود را به 3 دفاع حریف زد و روس ها 25 امتیازی کرد.
 
ضربه امیر غفور به دست موزرسکی برخورد کرد و 2 تیم در امتیاز 25 برابر شدند. کواچ از مهدوی به جای معروف استفاده کرد.
 
ورنوکوف با اشتباه خود امتیاز 26 را به ایران داد. ضربه پاولف در منطقه یک ایران به امتیاز تبدیل شد. دفاع ناقص بازیکنان روس ایران را 27 امتیازی کرد.
 
سرویس میلاد عبادی پور با دریافت خوب همراه شد و موزرسکی امتیاز برابر را به دست آورد. امیر غفور باز هم امتیاز برتر 28 را برای کشورمان به دست آورد.
 
موزورسکی هم امتیازبرابر 28 را به دست آورد. این ست متفاوت تر از دیگر ست ها بود.
 
سرویس موزورسکی به تور برخورد کرد و ایران 29 امتیازی شد. ورنوکوف در امتیاز 29 بر 28 وقت استراحت گرفت.
 
توپ گیری ناقص ملی پوشان کشورمان امتیازات 2 تیم را در عدد 29 برابر کرد. سی امین امتیاز را قائمی برای ایران به دست آورد. روس ها باز هم در کسب امتیاز خود را به ایران رساندند.
 
کار برای هر 2 تیم به منظور مشخص شدند تیم برنده سخت تر شده است شاگردان کواچ نمی خواهند بدون کسب امتیاز زمین را ترک کنند.
 
روس ها توانستند امتیاز 31 را به دست آوردند. غفور باز هم به داد تیم ایران رسید و امتیاز برابر را به دست آورد.
 
روس ها موفق شدند که امتیاز 32 را کسب کنند. سرویس ولویچ به خارج از زمین رفت و 2 تیم در امتیاز 32 برابر شدند.
 
غفور به خوبی با زدن آبشار امتیاز 33 را به دست آورد. اسپردینف امتیازات را برابر کرد. خروج توپ از زمین ایران 34 امتیازی کرد. سرویس پرشی موجی عبادی پور به خوبی دریافت شد و امتیاز 2 تیم باز هم برابر شد.
 
فرهاد قائمی از منطقه 4 ضربه فنی خود را زد یک امتیاز دیگر از حریف گرفت. سرویس موسوی به تور برخورد کرد و امتیاز برابر 35 به روسیه رسید.
 
سرویس موزرسکی با ابشار خوب غفور همراه شد و ایران 36 امتیازی شد. سرویس معروف را روس ها به سختی دریافت کردند و غفور امتیاز برتری 37 را گرفت.
 
 
** ست پنجم دیدار تیم های ایران و روسیه از سری مسابقات مرحله نهایی لیگ جهانی با نتیجه 15 بر 8 به نفع تیم روسیه به پایان رسید.
 
اولین امتیاز این ست توسط امیر غفور برای تیم ایران به دست آمد. سرویس غلامی به خوبی از سوی بازیکنان حریف در یافت شد و توپ چندین رفت و برگشت را داشت اما ضربه عبادی پور به امتیاز 2 تبدیل شد.
 
سرویس پرشی موجی عادل غلامی به تور برخورد کرد و روس ها اولین امتیاز خود را به دست آوردند.
 
آبشار غفور با توپگیری خوب حریف همراه شد ولی در نهایت تیم ایران امتیاز سوم را به دست آورد. آبشار پشت خط زن روس ها بدون برخورد با دست بازیکنان ایران به خارج از زمین رفت و ایران 4 امتیازی شد.
 
این بار باز هم ضربه موزرسکی بدون برخورد با دست موسوی به خارج از زمین رفت و اختلاف امتیازات بیشترشد اما این بازیکن بلند قامت به سرعت جبران کرد و امتیاز دوم را به دست آورد.
 
پاولف امتیاز سوم را به دست آورد. توپگیری در زمین روسیه به خوبی انجام می شود و در رالی های به وجود آمده موزرسکی با قامت بلند خود موفق تر عمل کرد.و امتیاز برابر 5 را به دست آوردند. کواچ در این لحظات بازی تقاضای گرفتن وقت استراحت کرد.
 
آبشار امیر غفور به خارج از زمین رفت و روس ها 6 امتیازی شدند. حرکت پایپ فرهاد قائمی امتیازات 2 تیم را برابر کرد. در این ست باز هم 2 تیم در کسب امتیاز پایاپای عمل کردند.
 
وقت استراحت فنی اول این ست با نتیجه 8 بر 7 به نفع روسیه رقم خورد.
 
سرویس موزرسکی با دریافت خوب ایران همراه شد و آبشار امیر غفور با دفاع خوب حریف مواجه شد و روس ها 9 امتیازی شدند. بازیکنان تیم روسیه دست به ایجاد جنگ روانی برای شاگردان کواچ زدند و امتیازات خود را به خوبی افزایش دادند.
 
ضربه اسپردینف به امتیاز 11 برای روسیه به دست آمد. خروج توپ غفور از زمین حاکی از آن دارد که بازیکنان ایران تمرکز خود را از دست دادند.
 
ولویچ به خوبی توپ برگشتی را به امتیاز 13 تبدیل کرد.
 
در پایان این بازی امیر غفور از ایران به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان انتخاب شد.
 
در تیم ملی روسیه نیز دیمیتری موزیرسکی با کسب 20 امتیاز بیشترین امتیاز را برای روس‌ها کسب کرد.
 
تیم‌ ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 جمعه از ساعت 20 به مصاف برزیل خواهد رفت.
 
 
در پایان این بازی امیر غفور از ایران با کسب 30 به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان انتخاب شد. در تیم ملی روسیه نیز دیمیتری موزیرسکی با کسب 20 امتیاز بیشترین امتیاز را برای روس‌ها کسب کرد.
 
تیم‌ ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 جمعه از ساعت 20 به مصاف برزیل خواهد رفت.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark