کد مطلب: 48080
 
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی:
اعتماد دوباره به آمریکا کلاه گذاشتن بر سر ملت و دولت است
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اطمینان به آمریکا منطقی و عادلانه نیست زیرا اعتماد به او کلاه بر سر ملت گذاشتن است.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۹
 
محمد ابراهیم رضایی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه در خصوص بدعهدی های غربی ها و خصوصا آمریکایی ها در مواردی مانند قرارداد الجزایر اظهار داشت: طبق تجربه ای که بر عملکرد آمریکا در طی سالیان متمادی به دست آورده ایم باید این سوء ظن را نسبت به این عنصر پلید یعنی آمریکا داشته باشیم و بدانیم او تا نفس دارد به بد عهدی های خود ادامه می دهد و نسبت به جمهوری اسلامی ایران دشمنی خواهد داشت.
وی گفت: در برجام هم این نکته قابل بیان است که خود آمریکا به این توافقات نیاز داشته است و گرنه آنها هرگز حاضر نبودند کمترین حقی برای ملت ایران قائل باشند، لذا در این شرایط هم ما همچنان به آنها بدبین هستیم و سوءظن را نسبت به آمریکا داریم.
رضایی افزود: ما هیچگاه به دشمن خود آمریکا خوش بین نخواهیم شد زیرا او بدعهدی های زیادی تاکنون از خود نشان داده است.
وی با اشاره به اینکه آمریکا برخلاف این قرارداد در جنگ از صدام حمایت کرد، ادامه داد: آمریکا نه تنها صدام را حمایت کرد بلکه گروه داعش را ساماندهی کرد تا از این طریق به ملت ما ضربه وارد کند و هم اکنون هم اگر بخواهد کشورعربستان که در حال حاضر مظهر نادانی و حماقت است را همه جانبه حمایت و علیه ما تحریک می کند؛ اما باید بداند ملت ایران همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس با دفاعی جانانه تمام ابر قدرت های جهان را شکست داد امروز نیز اگر کوچکترین ضربه ای را بخواهند به بدنه این ملت و مردم وارد کنند با آنها برخورد خواهیم کرد و کوتاه نمی آئیم.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اطمینان به چنین آمریکایی منطقی و عادلانه نخواهد بود زیرا اعتماد به آمریکا کلاه گذاشتن بر سر ملت و دولت است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark