کد مطلب: 49857
 
یکی از دانشجویان تسخیرکننده لانه جاسوسی آمریکا مطرح کرد:
دشمن به بهانه برجام قصد نفوذ به کشور را دارد/ ملتی که عاشورا دارد از حمله نظامی نمی ترسد
یکی از دانشجویان تسخیرکننده لانه جاسوسی آمریکا با اشاره به اینکه نمی توان هرگز به آمریکا اعتماد کرد، گفت: از قبل تا بعد انقلاب دشمن لحظه‌ای از دسیسه چینی بر علیه ملت ایران دست بر نداشته و اکنون به بهانه برجام قصد نفوذ در کشور را دارد که قطعا با بصیرت و هوشیاری بیشتر مردم راه به جایی نخواهد برد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸
 
به گزارش زاهدانه، سید هاشم پوریزدان‌پناه در مراسمی که به مناسبت سالگرد واقعه طبس در گلزار شهدای گمنام شهرستان زاهدان برگزار شده بود، اظهار داشت: برای این انقلاب تلاش‌های زیادی شده که حفظ دستاوردهای آن در اولویت قرار دارد.
وی با اشاره به سالروز شکست نظامی امریکا در طبس گفت: به لطف و عنایت الهی ، توطئه های نظامی ، سیاسی و تحریم ها و تهاجم فرهنگی نتوانست انقلاب اسلامی را به شکست و نابودی بکشاند.
وی که یکی از دانشجویان تسخیرکننده لانه جاسوسی آمریکا می باشد با اشاره به تعبیر امام راحل مبنی بر اینکه از ابتدا رابطه ایران با آمریکا گرگ و میش بود، افزود: آمریکا به دنبال رسیدن به اهداف  ومنافع خود می باشد و در این مسیر به طرف مقابل هم اهمیت نمی دهد.
پوریزدان‌پناه  با اشاره به اینکه نباید به دوستی و لبخند آمریکا دلخوش کرد، ادامه داد: هر فردی که دلش برای این نظام و ملت می سوزد باید در مقابل اقدامات آمریکا محکم بایستد و دفاع کند.
وی با اشاره به اینکه دشمن در شب اول محرم(مصادف با آغاز قرن 1400 میلادی) مردم را تهدید به حمله نظامی کرد، گفت: امام خمینی(ره) در جواب این تهدید خطاب به دشمن بیان کرد ملتی که عاشورا دارد از حمله نظامی نمی ترسد.
پور یزدان پناه در پایان با اشاره به اینکه نمی توان هرگز به آمریکا اعتماد کرد، بیان داشت: از قبل تا بعد انقلاب دشمن لحظه‌ای از دسیسه چینی بر علیه ملت ایران دست بر نداشته و اکنون به بهانه برجام قصد نفوذ در کشور را دارد که قطعا با بصیرت و هوشیاری بیشتر مردم راه به جایی نخواهد برد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark