کد مطلب: 43770
 
عزیزی : هر دو تیم از شرایط یکسانی برخوردار بودند / بهتر بود با تیم ژاپن بازی می کردیم
سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت : به نظر من آمادگی بازیکنان تیم پرسپولیس نیز با تیم ما یکسان بود ولی توانستیم بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۱۳
عزیزی : هر دو تیم از شرایط یکسانی برخوردار بودند / بهتر بود با تیم ژاپن بازی می کردیم
 
به گزارش زاهدانه ، خداداد عزیزی درباره بازی دوستانه مقابل تیم پرسپولیس اظهار داشت : بازی خوبی بود و هردو تیم از لحاظ تاکتیک در یک سطح بودند و در حال حاضر تمرینات بدنسازی را دنبال می کنند.

وی بیان کرد: به نظرم بهتر بود تیم ملی فوتبال کشورمان با حریفی چون ژاپن روبرو می شد چراکه بازی در مقابل تیم عراق می تواند سخت باشد و شانس اوت شدن آنها نیز زیاد خواهد بود.

وی تصریح کرد : در کل تیم ملی فوتبال کشورمان  تا به اینجا شانس زیادی داشته که در مقابل قطر و امارات نباخته است چرا که این 2 تیم از هر لحاظ قوی هستند .

عزیزی درباره گل سردار آزمون بیان کرد : آزمون گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند اما امیدوارم این گل شانسی نبوده باشد و اگر با این حرف من افرادی ناراحت می شوند مهم نیست چرا که سالهاست در فوتبال خوردیم و خوابیدیم و به نظر من باید در فوتبال تلاش کرد نه اینکه با رابطه بمانیم!

وی تصریح کرد : من یک فرد ایرانی هستم اما می توانم با صراحت بگویم که از بازی فوتبال امارات لذت بردم و شماره 10 این تیم بازی بسیار زیبایی به نمایش گذاشت. همانطور که نظاره گر هستیم در گذشته تنها علی کریمی بود که یک استادیوم را دریبل میزد و در آن سو تنها تهامی بود که به گفته خودش 17 بازیکن را دریبل می زد ، اما الان تیم ملی فوتبال کشورمان باید 10 نفره دفاع کند گل نخورد !

وی بیان کرد: در فوتبال حرف اول را رابطه می زند و این مسئله باعث می شود که مردم از بازی های فوتبال لذت آنچنانی نبرند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark