کد مطلب: 35936
 
محمد دایی: برای‌ قهرمانی وارد لیگ می‌شویم
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جایگزین‌های مناسبی برای خروجی‌های تیم داریم.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۱۶
به گزارش زاهدانه ،محمد دایی گفت: تیم پرسپولیس در شرایط خوبی به سر می‌برد و سعی کردیم طی اردوهای تدارکاتی داخلی و خارجی‌ که در اردبیل و ترکیه داشتیم، تیم را  ازلحاظ فنی و بدنی به شرایط ایده آل نزدیک کنیم و با انجام بازی های تدارکاتی در ترکیه نقاط ضعف و قدرت تیم را  ارزیابی کنیم.
 
 وی در ادامه گفت: جدا شدن خلعتبری، حسینی و پولادی که  سرمرب تیم حساب ویژه‌ای روی این بازیکنان باز کرده بود باعث شد که تیم فوتبال پرسپولیس دچار افتی شود که با نظر علی دایی و درایت‌ مدیریت باشگاه سعی داریم در آینده نزدیک با جایگزین‌های مناسبی برای این بازیکنان قرار داد ببندیم.
 
 وی همچنین گفت: نظر مدیریت باشگاه و سر‌مربی تیم این بود که در جام شهدا شرکت نکنیم و با انجام تمرینات سبک‌ به استقبال بازی لیگ برتر فوتبال برویم و قدرت واقعی تیم فوتبال پرسپولیس را با شروع لیگ به نمایش بگذاریم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: هدف ما در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا انجام بازی‌های تماشاگرپسند و کسب نتایج لازم برای کسب عنوان قهرمانی می‌باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط دغاغله مصدوم می‌باشد و به گفته پزشکان تیم فوتبال پرسپولیس دو الی سه هفته دیگر به شرایط بازی می‌رسد.
 
وی گفت: بازی اول پرسپولیس در شروع لیگ برتر فوتبال با تیم خوب و ریشه دار نفت تهران می‌باشد و این بازی از لحاظ روحی و روانی برای دو تیم حائز اهمیت می‌باشد و می‌خواهیم با شروع طوفانی وارد لیگ برتر فوتبال شویم.
 
وی در انتها گفت: علی کریمی بازیکن بزرگ و زحمت‌کش هست و از خداحافظی کریمی تعجب کردم و امیدوارم در آینده بتوانیم کریمی را دوباره در فوتبال ببینیم.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark