کد مطلب: 28174
 
استاندار سیستان و بلوچستان:
بانک نخبگان سیستان و بلوچستان ایجاد می‎شود
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بانک نخبگان سیستان و بلوچستان به منظور جذب نخبگان و حمایت از این قشر در سیستان و بلوچستان ایجاد می‌شود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۵

به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی استانداری، سیستان و بلوچستان، علی اوسط‌ هاشمی در دیدار با کارکنان استانداری اظهار داشت: فرد نخبه اگر بذر خود را بر هر زمینی بپاشد محصولش چیزی می‎شود که همه آرزویش را دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: باید نگاه به نخبگان به عنوان ثروت سازان یک جامعه باشد.

این مسئول ادامه داد: سیاست دولت، اعتدال است و همه ما باید براساس اعتدال، غیرجناحی عمل کردن و عمومیت بخشیدن به کارآفرینان گام برداریم.

وی بر موقعیت استراتژیکی استان در کشور اشاره کرد و افزود: همه کشور در حسرت دارا بودن 100 کیلومتر دریا هستند و ما نیز باید از این نعمت خدادادی بتوانیم به نحو احسن استفاده کنیم.

اوسط‌هاشمی خاطرنشان کرد: دریای آزاد چابهار می‎تواند نقش بسزایی در روند توسعه استان داشته باشد.

رئیس شورای اداری سیستان و بلوچستان با تاکید بر وجود سرمایه‎های انسانی گرانقدر در سیستان و بلوچستان، گفت: وجود  بیش از هزار تحصیل کرده در مقطع دکترا در سیستان و بلوچستان نشان از ظرفیت بالای استان در مسیر توسعه دارد.

وی بر جایگاه کارشناسان دستگاه‎های اجرایی به عنوان مغز متفکر یک مجموعه اشاره کرد و یادآور شد: کارشناسان باید دید خود را نسبت به کار در سطح مدیران یک مجموعه وسیع کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان داشت: سیستان و بلوچستان محروم نیست بلکه محدود نگریستن مدیران باعث شده تا امروز این استان در بین استان‎های کمتر توسعه یافته قرار گیرد.

این مسئول گفت: در مسائل کاری باید طلبکارانه با دولت برخورد کنیم و به دولت اثبات کنیم که بدهکار ملت است.

‌اوسط‌هاشمی در پایان متذکر شد: با این نگاه می توانیم توسعه بیش از پیش را در استان تجربه کنیم.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark